Zo 21/11/2010 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fujiboy
Mountainbiker

Post by fujiboy »

funkstar wrote:
fujiboy wrote:Vandaag donderdag toer gaan verkennen,nieuw stuk in de toer getest
en goed bevonden.
En waar mogen we dit nieuw stuk ergens oriënteren?

We doen terug een stuk van de beninksberg
RC Haibiker
Mountainbiker

Post by RC Haibiker »

Als het weer meezit kom ik zondag ook een bekke mee mest maken !! :wink:
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

RC Haibiker wrote:Als het weer meezit kom ik zondag ook een bekke mee mest maken !! :wink:
+1
copperhead
Mountainbiker
Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon

Post by copperhead »

Ga morgen eens de blosoroute rijden om te zien hoe de streek het water verteerd heeft... :roll:

hoe dan ook ben ik zondag van de partij =D>
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Hoe zit dat juist met de hm's ? aan "licht heuvelachtig" heb ik ni zoveel :-?
Oja, en 't is voor de 48 natuurlijk :-D
fujiboy
Mountainbiker

Post by fujiboy »

ikke met de fiets wrote:Hoe zit dat juist met de hm's ? aan "licht heuvelachtig" heb ik ni zoveel :-?
Oja, en 't is voor de 48 natuurlijk :-D
Volgens een polar ongeveer 415 hm voor de 48km
copperhead
Mountainbiker
Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon

Post by copperhead »

heb vandaag dus de bloso route is gaan rijden,

groen=> volledig onder water waar er anders al veel modder is,
heb ik wijselijk volledig overgeslagen ( plat, plat en ... modder :wink:)

blauw=> groot deel mooi berijdbaar; eens je richting " het beeld" gaat wordt het wel vettig, de klim naar het beeld zelf lag er vandaag zeer zwaar bij ( vandaag geen superdag qua vorm, niet in 1 keer boven geraakt ). Na het beeld bleef het steeds iets vettiger
Na de passage aan het monfortcollege, richting sporthal dus, is er een stukje bos volledig ondergelopen ( toch wel 40 à 50 cm diep, mezelf gebruikt als peilstok #-o ). uiteindelijk een andere weg genomen, was niet te doen.

rood=> lag er het beste bij van de drie routes. hier en daar eens een plas maar nergens echt ploeteren, vooral op de klimmetjes zelfs vrij hard

op sommige klimmetjes moet je echter wel extra opletten, de regen heeft een heel deel modder en aarde weggespoeld waardoor er op sommige plaatsen zeer veel stenen, tegels, bakstenen, ... aan de oppervlakte gekomen zijn ( heb ook de rode route van aarschot gedaan en vooral daar was het enorm...)

Weet natuurlijk niet hoeveel van de bloso routes er in zal komen maar dit geeft hopelijk toch al een idee over de staat van het parcour :wink:

zal er zondag zijn! :-D
fujiboy
Mountainbiker

Post by fujiboy »

copperhead wrote:heb vandaag dus de bloso route is gaan rijden,

groen=> volledig onder water waar er anders al veel modder is,
heb ik wijselijk volledig overgeslagen ( plat, plat en ... modder :wink:)

blauw=> groot deel mooi berijdbaar; eens je richting " het beeld" gaat wordt het wel vettig, de klim naar het beeld zelf lag er vandaag zeer zwaar bij ( vandaag geen superdag qua vorm, niet in 1 keer boven geraakt ). Na het beeld bleef het steeds iets vettiger
Na de passage aan het monfortcollege, richting sporthal dus, is er een stukje bos volledig ondergelopen ( toch wel 40 à 50 cm diep, mezelf gebruikt als peilstok #-o ). uiteindelijk een andere weg genomen, was niet te doen.

rood=> lag er het beste bij van de drie routes. hier en daar eens een plas maar nergens echt ploeteren, vooral op de klimmetjes zelfs vrij hard

op sommige klimmetjes moet je echter wel extra opletten, de regen heeft een heel deel modder en aarde weggespoeld waardoor er op sommige plaatsen zeer veel stenen, tegels, bakstenen, ... aan de oppervlakte gekomen zijn ( heb ook de rode route van aarschot gedaan en vooral daar was het enorm...)

Weet natuurlijk niet hoeveel van de bloso routes er in zal komen maar dit geeft hopelijk toch al een idee over de staat van het parcour :wink:

zal er zondag zijn! :-D
Van de groene route doen wij niets,de passage van sporthal naar monfortcollege is altijd een kritiek punt,als het zaterdag nog onder water staat hebben we een alternatief,vrijdag en zaterdag gaan we afpijlen en zal ik zeker de staat van het parkoer vermelden,als het te slecht is zoeken we zeker alternatieven
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

fujiboy wrote: Van de groene route doen wij niets,de passage van sporthal naar monfortcollege is altijd een kritiek punt,als het zaterdag nog onder water staat hebben we een alternatief,vrijdag en zaterdag gaan we afpijlen en zal ik zeker de staat van het parkoer vermelden,als het te slecht is zoeken we zeker alternatieven
=D> =D> =D> prima organisatie precies
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

om te zwemmen heb ik geen zin! maar nu ik lees dat er, daar waar nodig, eventueel veranderingen worden aangebracht kom ik zeker af!!
Tot zondag
Post Reply