cannondale 29er flash h1 XX en supersix RED new pic pag. 9
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- keno
- Mountainbiker
- Location: niner emd sram xx1 / cannondale evo sram red 11 speed
zadelpen,zadel,handvatten en achterderawieltje zijn veranderd nu enkel nog de remmen en meschien het stuurjoske77 wrote:knap spul... is dit de originele setup of heb je al dingen veranderd?
er komen ook nog titaniumen vijsjes in de voor en achter dera en in de remmen en stuurpen
meer moet da nie zijn he
- svekken
- Mountainbiker
Idd, once you go lefty you'll never go back!keno wrote:ook getwijfeld aan de scale rc 29er maar vond de cannondale veel knapperSwannie wrote:ook nog over aant twijfelen geweest, iejel faarm veloke. Ben zelf voor de Scale gegaaN;
en als je 1 x een lefty gewoon bent is het moeilijk terug te keren naar een gewone vork vind ik
Nice bike
- keno
- Mountainbiker
- Location: niner emd sram xx1 / cannondale evo sram red 11 speed
heb hetzelfde voor met black ooksvekken wrote:Idd, once you go lefty you'll never go back!keno wrote:ook getwijfeld aan de scale rc 29er maar vond de cannondale veel knapperSwannie wrote:ook nog over aant twijfelen geweest, iejel faarm veloke. Ben zelf voor de Scale gegaaN;
en als je 1 x een lefty gewoon bent is het moeilijk terug te keren naar een gewone vork vind ik![]()
Nice bike
-
speedrider
- Mountainbiker
- Location: Specialized Venge, Tarmac en Fatboy. Cannondale Flash1 29er
Post by speedrider »
Ik had al een post gedaan in het C'dale topic.
Waarom heb je prachtige SAVE zadelpen vervangen?? Teveel comfort!?
Sinds zaterdag heb ik de bike ook. Heerlijk
Waarom heb je prachtige SAVE zadelpen vervangen?? Teveel comfort!?
Sinds zaterdag heb ik de bike ook. Heerlijk