Vanaf hoeveel graden komen jullie niet meer buiten met Mtb
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Kameel^
- Mountainbiker
ik ben eens ene keer na 2km moeten terugdraaien omdat mijn handen zo koud hadden dat ik bijna van mijne stok ging
heb een half uur in de zetel liggen zweten eer ik terug wat tegoei was
was 2 winters geleden bij -10°c en ne enorme koude wind
gek want ik heb anders nooit koude handen
ma heb me zelden zo mottig gevoeld als toen
heb een half uur in de zetel liggen zweten eer ik terug wat tegoei was
was 2 winters geleden bij -10°c en ne enorme koude wind
gek want ik heb anders nooit koude handen
ma heb me zelden zo mottig gevoeld als toen
Goede kleding en nooit een probleem. Verleden jaar ook met -10 en sneeuw met de fiets naar werk. Dan juist tofste. Dan vlieg je de auto's voorbij
.
Ik zal eerder in de zomer niet fietsen als er echt geen lucht is, enorm warm is en in Brussel lucht enorm vervuild dan als het -15 is. Op -15 kan je je kleden; bij te warm weer kan dat niet
Ik zal eerder in de zomer niet fietsen als er echt geen lucht is, enorm warm is en in Brussel lucht enorm vervuild dan als het -15 is. Op -15 kan je je kleden; bij te warm weer kan dat niet
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Altijd, ook vorige winter met temperaturen van -10°, met de juiste kledij (veel laagjes en degelijk thermisch ondergoed) kan je perfect fietsen. De winter vind ik zelfs het mooiste seizoen, de kale landschappen, zo'n winterzonnetje en lekker schrale wind. Als je dan binnenkomt na het fietsen, zalig!
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ik heb liever koud en droog dan regen, omdat ik elke dag om 5h begin met werken en per bike ga werken heb ik al meer dan eens zien -15° staan hoor en dat was begin dit jaar en vorig jaar.
Tegen de koude kunt ge u kleden maar tegen de regen is toch steeds moeilijker is mijn mening.
Tot -15° is mijn grens momenteel, met mijn NW artic's mag het wat kouder zijn deze winter
MaC'Red
Tegen de koude kunt ge u kleden maar tegen de regen is toch steeds moeilijker is mijn mening.
Tot -15° is mijn grens momenteel, met mijn NW artic's mag het wat kouder zijn deze winter
MaC'Red
- _Nico_
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)
Dat was nu echt wel een verrassing na het zien van je nickname hier!freezy wrote:Altijd, ook vorige winter met temperaturen van -10°, met de juiste kledij (veel laagjes en degelijk thermisch ondergoed) kan je perfect fietsen. De winter vind ik zelfs het mooiste seizoen, de kale landschappen, zo'n winterzonnetje en lekker schrale wind. Als je dan binnenkomt na het fietsen, zalig!