Zo 31/10/2010 Zwalm

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SC179
Mountainbiker

Post by SC179 »

Aanwezig voor de 50, nog toffe streek om te rijden...
Herminator
Mountainbiker

Post by Herminator »

Iets bekend over hm op 50km en ondergrond (bandenkeuze dus) ?
Thx
masterdt
Mountainbiker

Post by masterdt »

Epic-haas wrote:Iemand info over de Hm's?
vorig jaar een 470 hoogtemeters en vrij veel modder. de vele regen van de voorbije dagen zal er toch voor zorgen dat modder wel aanwezig zal zin. vroeg starten, dan ligt t parcour er nog treffelijk bij.
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

Morgen gaan ze de tochten beginnen uitpijlen we houden jullie op de hoogte hoe het parcours erbij ligt?
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

Parcours ligt er tamelijk goed bij morgen nog een dagje drogen dan zaterdag terug wat nat erop en het zal genieten zijn zoals ieder jaar!!!
jakethesnake
Mountainbiker

startuur

Post by jakethesnake »

Kunnen we al vroeger starten dan 08.30uur?
(uur veranderd-zullen vroeg wakker zijn)
De lokerse HBC zal aanwezig zijn!
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

De starturen moeten gerespecteerd worden vanaf 8u30- 10u30 afspraken met de WBV
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

terug van een prachtig ritje, somige stukken waren wel wat riskant met de prikkeldraad (beter soms 1 voetje los uit de klikped.) heb me goed geamuseerd daar in zwalm en waar zijn de fotos te bekijken?
overdrivex
Mountainbiker

Post by overdrivex »

Mooi tochtje, is men 4de tourtocht en tot nu toe heeft deze de beste accomodatie!!!
Meer dan voldoende parkeer gelegenheid douches, afspuitstand bevoorrading en een bewaakte fietsenstalling!!! Ook verschillende workshops dacht ik te zien!!!

Door mijn vrij late start mocht ik ten volle genieten van de modder en extreme spoorvorming, apfff... was me dat graven (o) !!!

!!! =D> NICE WORK =D> !!!

TIP: Heb gezien dat niet iedereen de weg gevonden had naar de ruime parking #-o want deze stond voor 70% onbezet en de omringende straten waren hier en daar iets te vol geparkeerd, mss mogelijk om daar iets op te vinden! :wink:
CubeTT
Mountainbiker

Mooi parcours

Post by CubeTT »

Mooi parcours met heel off road en een paar nijdige kuitenbijters zoals de Eikenberg (moest dat stukje offroad op het einde echt?) of de Molenberg ... De modder kon ik na 40 km niet meer zien maar dat hoort erbij zeker in de winter? 53,41 km aan 14,6 km/h. Tot volgend jaar ...
Post Reply