Zo 24/10/2010 Zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Naar ik vernomen heb zou het vooral Limburgse heide zijn en een paar stroken door het bos (verslagen afgelopen jaren).Kimson wrote:Wat voor parcours kunnen we hier verwachten? Babber-toestanden?
Groetjes
Mijn Zonhovense Teut ervaring leert me dat dit een fijn MTB plekje is, ook na een week met redelijk wat neerslag.
De weergoden gaan ons niet beletten om zondag veel MTB plezier te hebben!
Conclusie: To rain or not to rain, this is NOT the question
- Grand Canyon
- Mountainbiker
Post by Grand Canyon »
De Zonhovense heide met wit-grijze zand kan inderdaad veel regen verdragen en ik kan het weten want ik heb er vlak aan gebouwd en zit altijd droog! Dit neemt niet weg dat er hier en daar stroken met zwarte grond zijn die modderig kunnen zijn bij veel regen. Mer e bitteke moos konne ve wel verdroage hè...
Er is een gedeelte in de Genkse bossen dat door kapwerken wel baggerachtig kan zijn maar die zullen we omleiden bij overvloedige regen. Maar de weersvoorspelling ziet er nog altijd positief uit momenteel.
Er is bewaakte fietstalling.
Best voor 8:30 of na 9:30 vertrekken schat ik. Officiële start vanaf 7:30. Let op Wintertijd, 3u wordt 2u!!!
Morgen gaan we uitpijlen en ik probeer nog een status neer te pennen van het parkoer op dit forum.
Tot zondag alvast!
Weer of geen weer, MTB in Zonhoven altijd geslaagd!
Er is een gedeelte in de Genkse bossen dat door kapwerken wel baggerachtig kan zijn maar die zullen we omleiden bij overvloedige regen. Maar de weersvoorspelling ziet er nog altijd positief uit momenteel.
Er is bewaakte fietstalling.
Best voor 8:30 of na 9:30 vertrekken schat ik. Officiële start vanaf 7:30. Let op Wintertijd, 3u wordt 2u!!!
Morgen gaan we uitpijlen en ik probeer nog een status neer te pennen van het parkoer op dit forum.
Tot zondag alvast!
Weer of geen weer, MTB in Zonhoven altijd geslaagd!