Zo 31/10/2010 Bierbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Toch ook 5 minuten moeten staren. :wink:
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

DudeWithBike wrote:Right!
:wink: Righty indeed...

Terug on-topic:

25 km is er voor de mensen die eerder van easy-cruising horen. Maar de rest van de afstanden (45, 55 & 65) bevatten toch wel pittige klimmetjes en afdalingen.

Afgelopen weekend verkenden we de '45km' .. mijn computertje klokte af op 46 km, dus dat zou min of meer de werkelijke afstand moeten zijn. Had geen hoogtemeter bij, maar zouden +/- 600 positieve hoogtemeters moeten zijn

Nu zaterdag verkennen we de langste afstand... I will keep you posted !
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

voor den deze kom ik ook uit mijn bed tot dan
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

DudeWithBike wrote:Right!
Right :-k :-D
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Nog een update over de langste afstand (zoals beloofd)... De meeste computers bij de verkenning toonden 66-67km..

dus best inschatten dat het iets langer is dan de opgegeven 65 voor je je eindspurt inzet :-D

Qua hoogtemeters is het zeker niet van de poes...
45km schommelt tussen de 600 à 700
65km schommelt tussen de 800 à 900

De klim-inspanningen worden in elk geval beloond met een aantal heel mooie (singletrail) afdalingen op parcours 45-55-65 ... 25 km is iets minder vermoeiend en eerder op easy-cruising gericht

Parcours is licht gewijzigd tegen vorig jaar op sommige plaatsen... maar als er mensen zijn die vorig jaar hebben gereden en ook afstand/hoogtemeter info hebben dan is die toch ook nog voor een groot stuk representatief gok ik
wilco1111
Mountainbiker

Post by wilco1111 »

zoals het nu naar uitziet maar is vanuit omgeving Rotterdam afzakken om deze mee te pakken.

Klinkt goed en zeer aangename herinneringen aan de Maerdaal classic in deze omgeving.
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Voor wie nog herinneringen wil oprakelen, of nog extra info wil, hier de link naar topic vorig jaar... (parcours is wel licht aangepast dit jaar)

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t=bierbeek
Speedy77
Mountainbiker

Post by Speedy77 »

Ik ga morgen ook normaal gezien komen met nog een paar man van Relst. Dan kunnen we ook nog een beetje reclame maken voor onze toer op 7november !!!! :roll: :roll:
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Speedy77 wrote:Ik ga morgen ook normaal gezien komen met nog een paar man van Relst. Dan kunnen we ook nog een beetje reclame maken voor onze toer op 7november !!!! :roll: :roll:
Veel reclame ga je daar morgen niet maken denk ik #-o :wink:
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Speedy77 wrote:Ik ga morgen ook normaal gezien komen met nog een paar man van Relst. Dan kunnen we ook nog een beetje reclame maken voor onze toer op 7november !!!! :roll: :roll:
Zeker komen Speedy77 !
Maar idd. best op 31/10/2010 wanneer de tocht doorgaat.

PS: Vorig jaar een paar man van Relst (ken de namen wel niet meer) tegengekomen op onze tocht. Blijkbaar trouwe klanten...
Post Reply