Vr 01/10/2010 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Er kan gestart worden vanaf 16uur, dus die wil, kan de rit met daglicht fietsen zonder verlichting.
Het is natuurlijk meer fun in het donker fietsen, en alhoewel er her en der lampionnen en theelichtjes staan, is het toch ten zeerste aangeraden met fietsverlichting te rijden.
Ook naar veiligheid toe is het aangeraden toch een achterlichtje te voorzien.
Het is natuurlijk meer fun in het donker fietsen, en alhoewel er her en der lampionnen en theelichtjes staan, is het toch ten zeerste aangeraden met fietsverlichting te rijden.
Ook naar veiligheid toe is het aangeraden toch een achterlichtje te voorzien.
en een voorlicht !!!
vorig jaar ook gereden en gestart als het nog licht was en mij ferm moeten haasten om voor het donker binnen te zijn
bij aankomst was er daar inderdaad niets meer voorzien maar in de zaal ernaast was er juist een feest en daar kon je nog je leffe drinken (geen mtb zonder leffe hé
)
vorig jaar ook gereden en gestart als het nog licht was en mij ferm moeten haasten om voor het donker binnen te zijn
bij aankomst was er daar inderdaad niets meer voorzien maar in de zaal ernaast was er juist een feest en daar kon je nog je leffe drinken (geen mtb zonder leffe hé
@Slik 20: Ik denk dat je wel degelijk in de MTB-zaal zat vorig jaar.
Er zijn nl. nog aktiviteiten in het teken van 'LIVEstrong' en ' Ontmoeting - Ontspanning Kanker', en deze nemen plaats 's avonds in dezelfde zaal.
We zullen dit jaar alvast de zaal beter aanduiden.
Want 100% gelijk : een MTB zonder leffe is
als een café zonder......

Er zijn nl. nog aktiviteiten in het teken van 'LIVEstrong' en ' Ontmoeting - Ontspanning Kanker', en deze nemen plaats 's avonds in dezelfde zaal.
We zullen dit jaar alvast de zaal beter aanduiden.
Want 100% gelijk : een MTB zonder leffe is
als een café zonder......
- livestrong
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker