Zo 08/08/2010 Lille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

Vandaag een voorbeeld gezien van een perfecte VTT-organisatie. Proficiat mannen =D>
Onderweg wel iemand op de grond zien liggen en dat zag er vrij serieus uit. Hopelijk niet te erg...
Vandaag 60 km gedaan, volgend jaar ga ik voor de 80km!
Marstof
Mountainbiker

Lille

Post by Marstof »

Vandaag uit het Meetjesland (Eeklo) afgezakt naar Lille om de 80 km te VTTen. We hebben het ons niet beklaagd, een prima VTT, Goede uitpijling, bevoorradingen, top. Parcours, prima. Blijkbaar waren we van de laatsten binnen, de douches voor ons alleen. =D>
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

tof tochtje aangezien ik die stukjes route al wel aantal keren heb gereden, wel veel dreven maar ook enkele stukjes single track, onderweg zag ik een groepje bikers staan die me waarschuwden voor iemand die iets verderop gevallen was op een smal stukje, ook hoorde ik dat de ambulance al gebeld was dus ging ik op een traag tempo voorbij de gevallen persoon, hoop dat het niet te ernstig was...bevoorrading was meer dan voldoende alleen de sangria vondk maar wa strange haha
Killerken
Mountainbiker

Post by Killerken »

Heb vandaag samen met marstof de 80 km gereden.
Het was een zeer goed uitgepijlde tocht die zeker de moeite waard is om van het meetjesland af te zakken. =D> =D>

De foto's zullen volgens mij te bekijken zijn op de site van GOSWA.
http://fotoalbum.seniorennet.be/GOSWA
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Vandaag de 80km. gereden.
Proficiat voor de organisatoren welke dit mooi parcours gemaakt hebben.
Afpijling was perfect, en heel duidelijk, ook als je al eens iets sneller rijd.
Tot volgende keer!!!
Boduognat
Mountainbiker

Post by Boduognat »

80 km gereden.
Er stonden er uiteindelijk 81 op de teller aan 22,5 gem.

Dat gemiddelde had ik aan de 2de bevoorrading ook, na 45 km.
Niet op adem getrapt en geen man met de hamer tegengekomen dus. Ben ik wel blij om. 80 km aan hetelfde tempo kunnen blijven rijden.

Zo stilaan begin ik toch eens aan een 100 km te denken.

Dit parkoers was uiteraard wel makkelijk en snel. Geen los zand meer door de regen van voorbije week. Nog geen modder want de grond is bijlange na niet verzadigd. Perfecter kon het parkoers volgens mij niet liggen.

Goeie bepijling, nergens verkeerd gereden, zelfs nergens getwijfeld. En op de drukke oversteken seingevers. Chapeau !
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

En ja, ook een dikke proficiat aan de fotograaf, dit is een leuke herinnering. Hij maakt echt wel mooi werk.
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

Hey,
leuk ja, vrij veel beton en zandwegen (al kan da ni anders in deze regio) maar doordat de afstand ondertussen 80km is geworden goe aan mijn trekken gekomen :-D . Er zaten toch genoeg mooie single tracks tussen ook! Wederom 3u20 plezier gehad :-)

En't weer was toch beter dan vorig jaar!!

Mijne maat is gevallen vlak voor derde bevoorrading maar daar is genne ambulance voor moeten komen. Wa stijf en zeer de komende dagen maar tegen komend weekend is da wel terug in orde hopelijk...?

Op dat stuk had misschien wel een bordje van gevaar mogen staan omdat de weg daar wel slecht werd net na een bochtje. En als ge daar rond de 30 per uur aan komt, ja, ...
Maar da's dan ook het enige minpunt; voor de rest echt DIK in orde!!!!!
vliegende biker
Mountainbiker

Foto's VTT Lille 8 aug 2010

Post by vliegende biker »

Hallo,

Met dank van de leden van het Vliegend Wiel aan de 840 deelnemers aan de MTB rit en 140 deelnemers voor de wegrit.

tevens doet het deugd dat er zo veel lovende kommentaar is op de ganse organsatie.

De foto's zijn de bezichtigen op http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/
of via link op onze website : [www.hetvliegendwiel.be], zie op voorblad onder de flyer. En ook willen we onze gastfotograaf Jos ( "Goswa" ) bedanken voor het trekken van de 1511 foto's.

Aan allen onze sportieve groeten, en tot volgende gelegenheid
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Vanuit W-Vl. (300km heen-terug) naar hier gekomen om de 80km te rijden en me zeker niet beklaagd!Als ze hier klagen over teveel baan dan moet je eens in W-Vl. gaan rijden!Prachtige stukken bos en veldwegen :bounce: Met dank aan de seingevers voor ons veilig over de drukke punten te brengen =D> Zopu zeggen,tot volgend jaar!
Post Reply