Zo 18/07/2010 Wijgmaal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
Voor zij die hier de eerste maal komen .
Leuven -Wijgmaal - ligt in een rivierdal ,en bekendal , omgeven door oude heuvelruggen ; afzettingen van de ijstijd.
Verwacht U op een pittig genoeg parcoers.
Deze organisatie kent de knepen van het mtb -vak en zal zonder problemen de goede verhoudingen weten te vinden . Sommige hellingen is zelfs afstappen en lopen naast de fiets sneller dan doodduwen :)
De mogelijkheden rond leuven zijn enorm.
Alleen : toestemming krijgen van :gemeentbesturen , en/of Bos en Groen , privé-eigenaars.
Ik denk wel dat het leuk zal worden .....
IK kom af .
BierBiker Pierrot
Leuven -Wijgmaal - ligt in een rivierdal ,en bekendal , omgeven door oude heuvelruggen ; afzettingen van de ijstijd.
Verwacht U op een pittig genoeg parcoers.
Deze organisatie kent de knepen van het mtb -vak en zal zonder problemen de goede verhoudingen weten te vinden . Sommige hellingen is zelfs afstappen en lopen naast de fiets sneller dan doodduwen :)
De mogelijkheden rond leuven zijn enorm.
Alleen : toestemming krijgen van :gemeentbesturen , en/of Bos en Groen , privé-eigenaars.
Ik denk wel dat het leuk zal worden .....
IK kom af .
BierBiker Pierrot
- cheeseman
- Mountainbiker
Nee, makker sinds dat rondje THEUX da ge ons voorgeschoteld hebt zijn we ni snel bang meer van hoogtemeterkesbike smurf wrote:Deze zomer mtb-tocht staat dit jaar ook op de kalender van WBC. Hopelijk schrikken de hoogtemeters niemand van ons mtb-ploegske af...
Ga waarschijnlijk de 44 km doen
Mannen van wijnegem ga maar vroeg onder de wol zaterdag, des te meer plezier kunnen we zondag beleven
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ik twijfel nog tussen dezen en Quartes. Waarom hier rijden en niet in Quartes,mannen overtuig mij eeens. Is allebei een dik uur rijden dus???
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Twijfel nog, zal afhangen van hoe hard het zaterdag zal regenen ...
Is er hier fietsbewaking ?
Is er hier fietsbewaking ?
Neen het parkoers is veranderd tegenover vorig jaar.Z. wrote:Is het deze tocht die eerst een lus via Herent doet, langs start passeert en tenslotte doorsteekt naar Wilsele-Putkapel/Holsbeek?
Alle afstanden gaan nu richting Herent, Bertem, Everberg, Meerbeek, Veltem, Winksele.
We hebben het beste DAT NOG TOEGELATEN IS in de streek in ons parkoers opgenomen.
Je kan een plannetje + hoogteprofiel bekijken op onze website.
http://www.wtcdebiekes.be
Er is geen bewaakte fietsstalling voorzien!