Zo 18/07/2010 Wijgmaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

Is deze tocht de moeite om van West Vlaanderen af te komen?
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Deze tocht is een echte aanrader. Elk jaar is er goed nagedacht over een nieuwe/verrassende/uitdagende route. Waarschijnlijk trekken ze weer richting Herent/Bertem en dan mag je je aan heel wat verwachten 8) . Helaas kan ik er niet bij zijn dit jaar #-o
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Wij gaan ook deze richting uit komen. Al van Waanrode geleden dat we nog eens bergop gereden hebben.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

Voor zij die hier de eerste maal komen .
Leuven -Wijgmaal - ligt in een rivierdal ,en bekendal , omgeven door oude heuvelruggen ; afzettingen van de ijstijd.
Verwacht U op een pittig genoeg parcoers.
Deze organisatie kent de knepen van het mtb -vak en zal zonder problemen de goede verhoudingen weten te vinden . Sommige hellingen is zelfs afstappen en lopen naast de fiets sneller dan doodduwen :)
De mogelijkheden rond leuven zijn enorm.
Alleen : toestemming krijgen van :gemeentbesturen , en/of Bos en Groen , privé-eigenaars.
Ik denk wel dat het leuk zal worden .....
IK kom af .
BierBiker Pierrot
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Ik doe ook mijn best om er te zijn..als de vrijgezelleavond in Holland het zondagmorgend tenminste toelaat..na oud - Heverlee is dit goed voor de revalidatie om terug de hoogtemeters wat in de benen te krijgen
cheeseman
Mountainbiker

Post by cheeseman »

bike smurf wrote:Deze zomer mtb-tocht staat dit jaar ook op de kalender van WBC. Hopelijk schrikken de hoogtemeters niemand van ons mtb-ploegske af... :wink:
Nee, makker sinds dat rondje THEUX da ge ons voorgeschoteld hebt zijn we ni snel bang meer van hoogtemeterkes :-)
Ga waarschijnlijk de 44 km doen :bounce: , en als ik heel goei benen heb ga ik misschien wel voor de 63 wie weet :lol: =P~
Mannen van wijnegem ga maar vroeg onder de wol zaterdag, des te meer plezier kunnen we zondag beleven :bounce:
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Is het deze tocht die eerst een lus via Herent doet, langs start passeert en tenslotte doorsteekt naar Wilsele-Putkapel/Holsbeek?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ik twijfel nog tussen dezen en Quartes. Waarom hier rijden en niet in Quartes,mannen overtuig mij eeens. Is allebei een dik uur rijden dus???
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Twijfel nog, zal afhangen van hoe hard het zaterdag zal regenen ...

Is er hier fietsbewaking ? 8)
mv212
Mountainbiker

Post by mv212 »

Z. wrote:Is het deze tocht die eerst een lus via Herent doet, langs start passeert en tenslotte doorsteekt naar Wilsele-Putkapel/Holsbeek?
Neen het parkoers is veranderd tegenover vorig jaar.
Alle afstanden gaan nu richting Herent, Bertem, Everberg, Meerbeek, Veltem, Winksele.
We hebben het beste DAT NOG TOEGELATEN IS in de streek in ons parkoers opgenomen.
Je kan een plannetje + hoogteprofiel bekijken op onze website.
http://www.wtcdebiekes.be

Er is geen bewaakte fietsstalling voorzien!
Post Reply