ik heb eerst de tocht van zelzate gedaan en ind heel veel baan en hier en daar de pijlen verplaatst door een of andere "grapjas" en daarna de tocht van wachtebeke en nadien nog wat gaan spelen in het kloosterbos ik ben namelijk een van die plaatselijke biketuigDickie wrote:Alles lag er kurkdroog bij, dus een snel parcours.
Hier en daar op de baanstukken wel karige afpijling, maar geen pijl aan een kruispunt betekende rechtdoor.
De tt van Zelzate liep over grote stukken gemeenschappelijk, gelukkig in dezelfde richting.
Toch meerdere bikers tegengekomen die overgeschakeld waren en dus ongewild de andere tt afhaspelden.
Trouwens, in het Kloosterbos vooral langs rechte dreven gereden, terwijl er links en rechts leuke singletracks lagen...Wsl geen toelating om die erbij te pakken?
Om eens te kunnen vergelijken ook de tt van Zelzate gedaan, veel asfalt en wat saaiere stukken hier, niet voor herhaling vatbaar..
Volgende keer beter nog eens het Kloosterbos induiken.
Heb daar op sommige bomen witte pijlen zien staan, een singletrail parcours van plaatselijk biketuig??![]()
Als laatste de tent 'afgesloten' rond half twee.
Zo 13/06/2010 Wachtebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
je mag voor een TT blijkbaar enkel het bloso deel gebruiken.Dickie wrote:TT'n krijgen de toelating niet om in dat bos wat te gaan spelen?
Heb onderweg hier en daar een bordje van Natuurpunt zien staan.
Vermoedelijk zijn de eigenaars nogal streng.
op de leukere stukken komen in de winter ook elke woensdag de oostvlaamse crossers trainen met de coach van de BWB. zal ook in het "zwart" gebeuren denk ik.
ik had de laatste weken nog enkel singeltracs bijgemaakt maar de adelaarsvaarn groeit zo snel dat alles weer ongedaan is zal mogen herbeginnen.