GRAND RAID GODEFROY 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

de vallende mountainbiker wrote:
Griet wrote:Awel en ik geraak hier maar niet ingeschreven. Weet niet wat ik verkeerd doe.
Inloggen, gegevens ingeven en dan .... noppes. :(

t Is nog vroeg maar bij sommigen toch al gelukt blijkbaar?
ge krijgt maar een kwartier om u in te schrijven...mss er iets te lang over gedaan??rechts bovenaan staat er een tellerke en da moet ge int oog houden :lol:
ik moest 4 man inschrijven en van 1 had ik de gegevens ni direkt bij de hand...te laat dus en alles opnieuw kunnen doen... :( .uiteindelijk ist toch gelukt...probleem nu bij mij is dat ik maar geen bevestiging krijg van de inschrijving(inschrijving dateert al van 8/6/2010)..heb al enkele mailtjes gestuurd naar de organisatie maar noppes respons :roll:
t Is gelukt... zat blijkbaar op de verkeerde pagina. #-o
Had nog gene volledige minuut nodig. :wink: :lol:

Is al 34 man ingeschreven nu.
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

allee,we staan ook op de lijst... en dan nu nog meer kilometerkes malen om toch die 160 km tot een goed eind te brengen..al zal ik nog hard moeten trainen vrees ik om het teveel aan kilokes weg te werken( en dit typ ik met een donkere leffe voor mine neus :oops: )...zondag in lille en kasterlee al eens beginnen met de nodige platte blosokilometerkes te malen en volgende week uitkijken voor een ritje in de ardennen

mvg :-D
mtb1986
Mountainbiker

Post by mtb1986 »

Ik zou graag de 70 km van de GRG rijden maar dit is voor mij de eerste keer dat ik aan een chrono ga meedoen dus zit ik met enkele vragen. Ik zou graag rijden als deelnemer van de O2MC. Dit wil dus zeggen dat ik mij zowel op de website van O2Bikers en www.chronorace.be moet inschrijven.

Maar:
- mag iedereen deelnemen (ik ben een zondagse toertochtrijder)?
- hoe zit het met vergunningen en verzekeringen?
- ik ben niet aangesloten bij een bond of ben geen lid van een mountainbikeclub, is dit nodig?
- ik veronderstel dat je niet moet gesponsord worden en mag aantrekken wat je wil.

Met andere woorden, ik heb gewoon een uitrusting en een mountainbike. Is dit genoeg?

Graag een duidelijk en bondig antwoord als dit kan. Dank u!
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

- Iedereen mag inderdaad deelnemen.
- Een dagvergunning en verzekering heb je als je je voor de GRG inschrijft.
- Lid zijn van een club hoeft niet.
- Gesponsord worden hoeft ook niet, en je mag inderdaad aantrekken wat je wil.

Ik weet niet of je je nog kunt inschrijven voor de O2MC, maar nodig is dat zeker niet om in Bouillon aan de chrono deel te nemen.

Veel plezier! De 70 is een leuke tocht en kan zeker tellen als eerste chronorit!
mtb1986
Mountainbiker

Post by mtb1986 »

Dus gewoon inschrijven en er naartoe gaan? Maar eerst nog wat kilometertjes malen :-D
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

mtb1986 wrote:Dus gewoon inschrijven en er naartoe gaan? Maar eerst nog wat kilometertjes malen :-D
gewoon inschrijven, die 70 is eerder een vlot bollend parcours. Nergens extreem. Neem je tijd en geniet ervan!

ben trouwens zelf nog (maar eens) aan het twijfelen. De website geeft 'singletrack - editie'. Dat was 3 jaar geleden gene kak, dus 160/130 km op een zwaar technisch parcours (de gewone grg is nergens echt technisch te noemen), daar ben ik nu nie klaar voor.

Iemand meer info over het parcours of de aanpassingen en dan liefst nie van dat dit permanent is afgepijld. Dat weet ik, ben er zeer dikwijls overgereden :wink:
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

Nog een vraagske ... hoe zit het met de tijdslimiet? Op het parcours van 90 km staat een lijn getekend waar je voor 17:00 h gepasseerd moet zijn, maar verder is er geen informatie.

Als je eerst de lus van 90 km rijdt, dan betekent dit dat je de eerste 80 km voor 17:00 h moet afleggen, als de lus van 70 km eerst komt dan moet je de eerste 150 km voor 17:00 h afleggen. Toch een redelijk verschil lijkt het me ...

Hoeveel tijd zit er tussen de verschillende startboxen?
Last edited by pliepla on Tue 17 Aug 2010 16:08, edited 1 time in total.
blades
Mountainbiker

Post by blades »

Vond Bouillon slechte organisatie. Kies dit jaar voor Vulkanbike in Daun.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

blades wrote:Vond Bouillon slechte organisatie.
+1, zelden zulk amateurisme meegemaakt.
berner
Mountainbiker

Post by berner »

ik zal er zijn
Post Reply