De Chouffe Classic, bedoel je?
Begin april heb ik deze gereden met de koersfiets, prima te doen. De Côte de la Haussire vond ik de zwaarste.
koersfiets of mtb in houffalize (baanrit)
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
gisteren avond thuis gekomen van enkele dagjes uit in de ardennen, en zoals reeds gezegd geweest, warm
heb de koersfiets meegenomen en heb het me niet beklaagt, was te doen, alhoewel de laatste beklimming juist voor de aankomst toch wel serieus doorbijten was (weet naam niet meer).
voor de rest zou ik inderdaad ook iedereen de koersfiets aanraden.
Ik heb er wel enorm veel horen "melken" hebben dat ze in het vervolg toch ne triple op hun fiets zetten ipv die compact dingen

In La Roche zat er daar ook zo'n lange beklimming tussen, starte redelijk stijl, dan effe iets minder, gevolgt door een serieuse lange beklimming in het bos.
heb de koersfiets meegenomen en heb het me niet beklaagt, was te doen, alhoewel de laatste beklimming juist voor de aankomst toch wel serieus doorbijten was (weet naam niet meer).
voor de rest zou ik inderdaad ook iedereen de koersfiets aanraden.
Ik heb er wel enorm veel horen "melken" hebben dat ze in het vervolg toch ne triple op hun fiets zetten ipv die compact dingen
In La Roche zat er daar ook zo'n lange beklimming tussen, starte redelijk stijl, dan effe iets minder, gevolgt door een serieuse lange beklimming in het bos.