belgacom gp in verviers 05/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
'k ging dan eens supporteren voor den Diablo, en dan passeerde ie niet meer ...El Perro Diablo wrote:Idem, ketting gebroken, 'k zat anders goed....
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Nogmaals me de voorzitter van de UCI gesproken, ze gaan de Hoge Maai is deftig bekijken en daar kunde een graver parcours dan Houffa maken.
Dit weekend nog eens gaan kijken naar alle wedstrijden.
Een parcour om U tegen te zeggen, maar waar zitten onze renners.
Het is toch heel triestig te moeten vaststellen dat bv. bij de funklasse amper een tiental renners meer waren als in Moerbeke.
Met alle respect voor de Bosbikers die zeker een pluim verdienen voor hun tweedaagse.(maar de mogelijkheden zijn daar nu eenmaal beperkter)
Wat moet er gebeuren om terug die honderd en meer renners aan de start te krijgen.
Het is toch heel triestig te moeten vaststellen dat bv. bij de funklasse amper een tiental renners meer waren als in Moerbeke.
Met alle respect voor de Bosbikers die zeker een pluim verdienen voor hun tweedaagse.(maar de mogelijkheden zijn daar nu eenmaal beperkter)
Wat moet er gebeuren om terug die honderd en meer renners aan de start te krijgen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Den bond helpt het nor de kloten door domme parcours naar voor te schuiven, waardoor er meer mensen naar de marathons afzakken.beerken wrote:Dit weekend nog eens gaan kijken naar alle wedstrijden.
Diegenen die op de platte parcours dan wel goed presteren, komen niet nor de echte wedstrijden....
Veel beter als Verviers kunde nie vinden eigenlijk, spijtig.
Ik vond het evenals vorig jaar weer prachtig parcours ! Inderdaad de moeite waard om vanuit NL naar België te reizen voor dit soort wedstrijden.
Wat mij ook opviel is dat er zo weinig Masters waren, in Apeldoorn (NL) waren er ruim 200 aan de start. In Verviers nog geen 80. Bij de elites is het precies andersom, daar zie je in Nederland weer minder mannen aan de start staan.
Ik zou het toejuichen als de Belgen en Nederlanders weer gezamenlijk hun competitie voeren. Sterke startvelden, de mooiste parcoursen en ik hoop dat jullie ons Nederlanders dan wat aardiger gaan vinden
Jammer dat er ook zo weinig publiek was in Verviers. Wat ik overigens wel kan begrijpen, jemig... ik heb me suf
gelopen om op de mooiere publiekspunten te komen.
Wat mij ook opviel is dat er zo weinig Masters waren, in Apeldoorn (NL) waren er ruim 200 aan de start. In Verviers nog geen 80. Bij de elites is het precies andersom, daar zie je in Nederland weer minder mannen aan de start staan.
Ik zou het toejuichen als de Belgen en Nederlanders weer gezamenlijk hun competitie voeren. Sterke startvelden, de mooiste parcoursen en ik hoop dat jullie ons Nederlanders dan wat aardiger gaan vinden
Jammer dat er ook zo weinig publiek was in Verviers. Wat ik overigens wel kan begrijpen, jemig... ik heb me suf
- Ruben S.
- Mountainbiker
Ik vond den Benelux cup ook plezanter, nu is't weer zo'n gesukkel met de bond om in het buitenland te mogen rijden.Lucifer wrote:Ik vond het evenals vorig jaar weer prachtig parcours ! Inderdaad de moeite waard om vanuit NL naar België te reizen voor dit soort wedstrijden.
Ik zou het toejuichen als de Belgen en Nederlanders weer gezamenlijk hun competitie voeren. Sterke startvelden, de mooiste parcoursen en ik hoop dat jullie ons Nederlanders dan wat aardiger gaan vinden![]()
Jammer dat er ook zo weinig publiek was in Verviers. Wat ik overigens wel kan begrijpen, jemig... ik heb me sufgelopen om op de mooiere publiekspunten te komen.
er was inderdaad weinig volk, vreemd.
MTB is een uitdaging hé, daar moet je wat voor over hebben.