Zo 06/06/2010 Veurne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wally's
Mountainbiker

Post by wally's »

hallo iedereen

dat mooie prive stuk mogen we gebruiken :P
dit gaan we nu verder uitstippelen deze avond :bounce: ik hou jullie op de hoogte
Last edited by wally's on Mon 31 May 2010 23:47, edited 1 time in total.
joskes
Mountainbiker

Post by joskes »

Hallo,

kan er iemand helpen met het terugvinden van mijn 2 fietsen.
Deze zijn deze nacht gestolen uit mij tuinhuis.
Een van mijn fietsen is een cannondale rush lefty si2 carbon.( kleur zwart met blauw en witte aksenten)
Ik ben een van de organisatoren van de veurnsche mountainbike tocht op 6 juni te veurne.

hopend, deze fietsen terug te vinden

Groeten: cloet georges
wally's
Mountainbiker

Post by wally's »

zoals beloofd

dat stukje dat we er bij hebben is nog nooit openbaar gemaak en is een echte primeur een topper van je welste :-D :-D
(een dikke =D> =D> voor de georges waarvan net nu zijn mtb gestolen zijn :cry: :cry: :cry: )
en zo komen er ongeveer 3km singeltrek bij met op het einde de bevoorading van de 30 km en de 2de van de 50 km voor die die er niet genoeg van krijgen kan je er nog eens en nog eens op rijden tot je aan je gewenste extra km komt.
rijden maar (wel tussen de linten blijven anders zou het eens kunnen knallen :lol: :lol: )
maar je mag niet vergeten dat je op het einde er ook nog een lus van ongeveer 8km kan bij nemen

wordt vervolgt

PS. sophie verbeterd mijn werk morgen op schrijf fouten :oops: :-? :oops: bedankt schete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

joskes wrote:Hallo,

kan er iemand helpen met het terugvinden van mijn 2 fietsen.
Deze zijn deze nacht gestolen uit mij tuinhuis.
Een van mijn fietsen is een cannondale rush lefty si2 carbon.( kleur zwart met blauw en witte aksenten)
Ik ben een van de organisatoren van de veurnsche mountainbike tocht op 6 juni te veurne.

hopend, deze fietsen terug te vinden

Groeten: cloet georges
:-? Mo allee gow ge zou denken dat het iemand is die ge kent anders hoe weten die waar ze moeten kijken en wat ze er zullen aantreffen.
Heb je serienr of speiaal schrammen en dergelijke stuur ze naar clubs in prive mailing dan kunnen we met z'n allen een beetje uit de doppen kijken.
Mijn mail vind je onder wel en ga je mail anders doorsturen naar alle clubs in mijn bestand.
zijn er ongeveer 50 :wink:
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

helaas kunnen de dunekeuntjes er niet bij zijn. wij hadden reeds lang een mtbthuis rit gepland met de vrouwen en de kindjes en gevolgd door een ontbijt. we zullen dus wel op het zelfde parcours zitten.

ik veronderstel dat jullie alle gekende parcourtjes in de juiste zin doen ? dus nie omgekeerd ? kwestie da we met ons groepje niet plots spookrijders tegenkomen.

volgende keer dus wel van de partij :-)
Arne85
Mountainbiker

Post by Arne85 »

Vandaag heel de dag uitpijlen, lastig met de zon op je bol :-) .
Thuis komen, eten, wassen en vlug nogeens de kleine toer gereden, het zal in orde zijn en het unieke eenmalige stuk op de legerbasis MEGA :lol: (bedankt Georges)!!!! Hopen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn en wachten met de regen tot het avond is.
Allen afkomen morgen!!!
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Net terug thuis van TT in Veurne, jongens dit was gewoon tiptop.Bepijling in orde, bevoorrading in orde, parkoer meer dan in orde. Even de min puntjes #-o #-o #-o , vind ze niet direct.Chapeau voor het uit pijlen van dat stuk op militair domain =D> =D> chic man.Deze organisatie verdiende zeker meer inschrijvingen, regen was spelbreker.Alle afwezigen hadden ongelijk om dit niet te rijden.Volgend jaar zijn MC Bride bikers zeker terug aanwezig. Topjongens
Last edited by aji on Sun 06 Jun 2010 19:14, edited 1 time in total.
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

inderdaad MEGA op de legerbasis ,goeie bevoorradingen , goed uitgepijlt ,mooi parcour en jammer voor de inrichters van die vele liters water die juist vanmorgenvroeg moest neer komen .
zeker ééntje om volgend jaar terug te rijden :-D :-D :-D
waar kunnen we de foto's bezichtigen van in dat bosje ( legerbasis en de bevoorrading) ?
Duinenpiepertje
Mountainbiker

Post by Duinenpiepertje »

Vandaag een zeer mooie tocht gereden. Chapeau voor de organisatoren en natuurlijk jammer van de liters water die naar beneden vielen. Dit hebben ze wel echt niet verdiend. De 2 bevoorradingen waren goed verdeeld over het parcours. Alleen de lussen op de militaire basis vielen niet zo in de smaak bij mij. Mij zien ze in ieder geval volgend jaar terug.

Greetz

Duinenpiepertje
yves68
Mountainbiker

Post by yves68 »

Vanmorgen de buienradar nauwgezet in 't oog gehouden en om 12 u nog vlug met vrouw en jongste zoon naar Veurne gereden. Om 12.35 u aan de inschrijvingstafel ... die echter al afgesloten was. Niet geklaagd en gezwind het fietske op, onder een lichte regen. Ter hoogte van het sportpark een akker gedwarst, met aan het einde aan elke schoen een halve kilo klei, en aan 't fietske een paar kilo's vettige klei :roll: . Langs rustige wegjes naar Oostduinkerke, en vandaar verder naar Koksijde, onder een ondertussen droge hemel.

De doortocht in de legerbasis was TOP, met een schitterend aangelegd parcours =D> =D> =D> , met aan het einde de bevoorrading. Hoewel we niet ingeschreven waren, werden we supervriendelijk ontvangen =D> . En gezellige babbel gedaan met de mensen van de organisatie en hen gefeliciteerd met de schitterend uitgetekende tocht. =D>

Ook de doortocht in het Calmeynbos was een topper, en vandaar rustig terug naar Veurne, met zelfs al een zonnetje dat kwam piepen.

Wat mij betreft een topper in wording. De bepijling was uitstekend! Hopelijk laat de organisatie zich niet ontmoedigen door de geringe opkomst, te wijten aan het hondenweer. De afwezigen hadden in elk geval ongelijk.

Ik kom volgend jaar alvast terug !
Post Reply