Za 22/05/2010 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Moustache kan misschien de 60+70 km of de full monty,doen die dag??? :lol: :bounce: =D>
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Mij mag je verwachten voor de 60km =D> =D>
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

zwiebertje wrote:Moustache kan misschien de 60+70 km of de full monty,doen die dag??? :lol: :bounce: =D>
Ge wilt mij dood zeker? Ik moet 's anderendaags nog optreden in Frankrijk ook zulle [-X [-X [-X
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ik zal het bij 1 optreden houden,denk ik,gezien de zwaarte van deze rit?
Vorig jaar vrij goed getraind en toch na 100km opkomende krampen!!
Ben dan nog met krampen het PIRON-pad opgeklauterd zonder voet aan grond te zetten!!
Meestal lukt mij dat zelfs niet zonder krampen,maar dit jaar vermoed ik dat we geen last zullen hebben van MR.PIRON,zijnen wegel??
Gezien de Oudenaarde-lus zou wegvallen!?
Maar er zou nog iets mooiers in de plaats komen,dus dat beloofd!?
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

dit jaar weer van de partij hopelijk geen gekneusde ribben achter de rit deze keer. en kan dan ne keer vragen aan herder juke en herder fanny hoe het met de caravan is. hehe. van poelkapelle kom ik graag af naar maarkedal voor zo een prachtige rit. =D> =D> =D>
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Als het goed weer is ( geen bakken regen dat uit de lucht vallen) ben ik zeker van de partij! :drunk:
betonboerke
Mountainbiker

Herders

Post by betonboerke »

Hoop dit jaar de 125 uit te rijden, vorig jaar " serieus" gevallen ( eigenschuld) en noodgewongen gestopt op 90km , ben wel goed bezig een paar makkers "warm" te maken deze te rijden, eigenlijk zou iedereen die een mtbike heeft deze m o e t e n rijden, hopelijk is dit niet waar want dan wordt het echt te druk !! #-o #-o
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Uiteraard aanwezig voor de 80km. Vorig jaar de eerste keer gestart en onmiddellijk beslist dat ik ging terugkomen.
Een aanrader voor iedereen !!!
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Klein vraagje: op de 80km kan je na 2km nog snel terug naar de start. Is dat ook mogelijk op de 60km? We zijn namelijk nog niet zeker welke afstand we gaan doen, maar mijn moeder is nogal kouwelijk en dus kleedt ze zich meestal (te) warm. Maar ja, met dit parcours warm je toch sowieso op, dus is het misschien wel handig als ze dan van de vestiaire gebruik kan maken.
pilot
Mountainbiker

Post by pilot »

@ Haaike: dat kan volgens mij niet - de 60km gaat immers niet eerst door het Bohez bos. Je kan wel altijd eerst berg ten houtte af en oprijden om even op te warmen :-D
Post Reply