Za 17/04/2010 Lichtervelde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- betonboerke
- Mountainbiker
Re: Lichtervelde
Post by betonboerke »
jawatte wat een "enthousiasme" dat krijgde natuurlijk van die gasten die op hun goed leven!!!old walker wrote:best dat wij er niet bij waren anders zaten we daar misschien nogbetonboerke wrote:Vorig jaar een paar uur ingesloten geweest op een "prive" parking, hoe je kon zien dat dat die parking prive was, is ons nog steeds onduidelijk, hebben dan maar rustig afgewacht en een paar pintjes gedronken. Er is geen alternatief dus, dit jaar weer daarheen!!! (ritje op zich mocht er wel zijn)![]()
komen zeker af zaterdag ik denk met ons 3en zoon ( pimke ) betonboerke en de vader ( old walker ) tot dan met volle goesting
>kunnen we een beetje uitleg krijgen van deze rit dank u wel
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Na een maand de Houthulstse streek en blosotochten af te crossen lijkt me dit een mooie tocht om met de zomertoertochten te starten.

- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Als thuisrijder ben ik hier normaal gezien ook.
De organisatie is van WTC Flandria uit Lichtervelde, niet van WTC Flandria uit Torhout die in januari in Torhout een TT inrichtte.
Vorig jaar ging deze TT voor het eerst de richting Ruddervoorde uit. Aan de parcoursbeschrijving te zien, is de basislus weer zoiets. dreven in Lichtervelde Veld, Zwevezele en Ruddervoorde voor de singletrack in de Lakenbossen. Dat was toen een (omgekeerde) kopie van de tocht van de KWB Lichtervelde en eigenlijk verwacht ik niets anders voor de basislus dan opnieuw een kopie van die KWB-tocht die in maart doorging.
Nieuw is naar mijn aanvoelen wel de grote afstand. Vroeger was die hier maar 45, nu 55. Volgens hun site gaan ze richting Cyclocrossparcours van Ruddervoorde, vandaar wellicht de grotere afstand. Dat stuk is dus wel nieuw voor deze organisatie. Ben alvast benieuwd.
Wel opletten, deze tocht ging vroeger altijd in de sporthal door, maar blijkbaar nu in de gemeenschapsschool de Valcke.
@Jempy one, die grintapijlen zijn van deze TT. Ik heb er hier in Lichtervelde ook al zien hangen.
De organisatie is van WTC Flandria uit Lichtervelde, niet van WTC Flandria uit Torhout die in januari in Torhout een TT inrichtte.
Vorig jaar ging deze TT voor het eerst de richting Ruddervoorde uit. Aan de parcoursbeschrijving te zien, is de basislus weer zoiets. dreven in Lichtervelde Veld, Zwevezele en Ruddervoorde voor de singletrack in de Lakenbossen. Dat was toen een (omgekeerde) kopie van de tocht van de KWB Lichtervelde en eigenlijk verwacht ik niets anders voor de basislus dan opnieuw een kopie van die KWB-tocht die in maart doorging.
Nieuw is naar mijn aanvoelen wel de grote afstand. Vroeger was die hier maar 45, nu 55. Volgens hun site gaan ze richting Cyclocrossparcours van Ruddervoorde, vandaar wellicht de grotere afstand. Dat stuk is dus wel nieuw voor deze organisatie. Ben alvast benieuwd.
Wel opletten, deze tocht ging vroeger altijd in de sporthal door, maar blijkbaar nu in de gemeenschapsschool de Valcke.
@Jempy one, die grintapijlen zijn van deze TT. Ik heb er hier in Lichtervelde ook al zien hangen.
- Jempy One
- Mountainbiker
- Location: genius 20, specialized epic comp '08, Cube Agree, Trek 4000
Okay, mss tot zaterdag. Spijtig genoeg niet aanwezig op de club rit in SnellegemLichterveldenaere wrote:Als thuisrijder ben ik hier normaal gezien ook.
in torhout kan je aan de afrit van de A 17 wel inpikken op het parcourQ-clan wrote:Even een vraagje, als je van Brugge komt met de fiets, is het dan mogelijk om aan te sluiten op het parcours en zo ja, waar?
,met de fiets van brugge eerste rondpunt naar links tot aan de A17 en je zal wel bordjes van grinta tegenkomen.