Zo 11/04/2010 Olne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Was inderdaad een zeer mooie tocht, zeer afwisselend - technische klimmen en afdalingen, modder, snelle afdalingen, onmogelijke stukken omhoog - en als je dat in leuk gezelschap kunt doen dan is uw zondag geslaagd te noemen. Ik had 1997 hm op mijn gps toestel.

Zondag 9 mei eerste Bergpallieters mountainbike tocht !!! Afstanden 37 - 48 - 55 en 65 km (omgeving Buggenhout - Merchtem - Meise...) Mogelijkheid tot bbq en vanaf 14h00 gratis hindernissenparcours - death ride en klimmen
Enfant terrible
Mountainbiker

Post by Enfant terrible »

Hier zal je wat meer terugvinden ivm Olne (bij de marathons) : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=72974

PS : Garmin Colorado had 72,66 Kms en 1932Hm
stevo de slowbiker
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite magura 2007 , Thompson sub01 hydro Disc XL

Post by stevo de slowbiker »

Was een toffe maar zware tocht, moet ook zeggen dat hier een paar idioten mee reden ( nogal hollands accent). In een afdaling twee vrouwen voor mij, die stoppen omdat ze het tegevaarlijk vinden en tevoet gaan, natuurlijk moet je dan ook stoppen, hallo die twee achter mij lieten zich ook van hunne beste kant zien, wat een commentaar op die vrouwen. Was als een van de eerste bij dat ongeval, met 4 man zowat aan elke biker gevraagd voor dat stuk te voet te doen, zijn er toch nog eikels ( sorry voor de verwoording) die dat stuk nog komen afgereden. Na mij was er een verpleger gestopt, veel bloed kin open, onder zijn oog wonde en een flinke hersenschudding. Denk zelf dat fons beelden heeft want hij kwam juist al filmend door.
Ik hoop dat soort bikers die nergens respect voor hebben en denken dat ze de man zijn, ook eens mogen vallen en afgevoerd worden dan weten zezelf hoe het is als je daar ligt.
philcore
Mountainbiker

Post by philcore »

Yip yip...

Het was weer eens een heel goeie tocht.
Goed afgezien. Alleen jammer dat het zo koud was.
Voor de rest heeft de organisatie zeker haar beste beentje voorgezet. =D>

Heb hier de 70km in GPX formaat liggen indien iemand ze nog eens wilt na-rijden... :o)

Grts
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

idd ook gemerkt dat er daar mensen aan het morren waren dat ze moesten afstappen. Daarna ook nog mensen die niet uit de weg wilden voor iemand van de chrono. Best zielig van hun (de **kels die denken dat het bos alleen van hun is).
stevo de slowbiker wrote:Was een toffe maar zware tocht, moet ook zeggen dat hier een paar idioten mee reden ( nogal hollands accent). In een afdaling twee vrouwen voor mij, die stoppen omdat ze het tegevaarlijk vinden en tevoet gaan, natuurlijk moet je dan ook stoppen, hallo die twee achter mij lieten zich ook van hunne beste kant zien, wat een commentaar op die vrouwen. Was als een van de eerste bij dat ongeval, met 4 man zowat aan elke biker gevraagd voor dat stuk te voet te doen, zijn er toch nog eikels ( sorry voor de verwoording) die dat stuk nog komen afgereden. Na mij was er een verpleger gestopt, veel bloed kin open, onder zijn oog wonde en een flinke hersenschudding. Denk zelf dat fons beelden heeft want hij kwam juist al filmend door.
Ik hoop dat soort bikers die nergens respect voor hebben en denken dat ze de man zijn, ook eens mogen vallen en afgevoerd worden dan weten zezelf hoe het is als je daar ligt.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

hoe was de ondergrond? te doen met RaRa?
singletrack
Mountainbiker

Post by singletrack »

was inderdaad een heel mooie tocht. heb er echt van genoten. Hetgeen me verschrikkelijk stoorde waren de weggegooide lege blikjes aquarius in de berm na de laatste bevoorrading. Wat een bende idiote ezels die dit doen...
Steek dat toch gewoon effe in je shirt, jas, of rugzak en gooi het aan de aankomst in een vuilbak. Op die manier zien de buurtbewoners, gemeentebesturen, en organisatoren ons volgend ook nog graag terugkomen, in plaats van onze eigen ruiten op deze manier in te gooien!!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Headshot wrote:hoe was de ondergrond? te doen met RaRa?
Beter wat meer profiel pakken wil je op de fiets blijven. Profiel en breed met niet teveel druk.

Heb met RoRo gereden achter maar me dat toch beklaagd...
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

singletrack wrote:was inderdaad een heel mooie tocht. heb er echt van genoten. Hetgeen me verschrikkelijk stoorde waren de weggegooide lege blikjes aquarius in de berm na de laatste bevoorrading. Wat een bende idiote ezels die dit doen...
Steek dat toch gewoon effe in je shirt, jas, of rugzak en gooi het aan de aankomst in een vuilbak. Op die manier zien de buurtbewoners, gemeentebesturen, en organisatoren ons volgend ook nog graag terugkomen, in plaats van onze eigen ruiten op deze manier in te gooien!!
vond dat ook moesten ze boete op geven
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

stevo de slowbiker wrote:Was als een van de eerste bij dat ongeval, met 4 man zowat aan elke biker gevraagd voor dat stuk te voet te doen, zijn er toch nog eikels ( sorry voor de verwoording) die dat stuk nog komen afgereden.
@Slowbiker : Ik ben daar gepasseerd als het ongeval pas gebeurd was.
Ik heb gevraagd of alles OK was en of ik iets kon doen maar aangezien er daar reeds een man of 4-5 stond die riepen dat de ambulance reeds verwittigd was, niet gestopt.

En ben daar ook voorbij gereden. Om dan nu door u voor eikel uitgemaakt te worden.... Sorry, maar iedereen moet zijn rijstijl aanpassen aan zijn eigen kunnen. Ik heb natuurlijk vaart geminderd en ben daar niet gelijk een zot voorbij gevlogen. Maar ik vind niet dat ik moet afstappen omdat daar iemand gevallen is. Er was daar nog plaats genoeg om zonder gevaar voor iemand anders, daar rustig voorbij te rijden.

En om dan te wensen dat ik ook nog eens zwaar op mijn bakkes ga om ook afgevoerd te worden, vind ik er zelfs ver over.

Mijn gedacht !
Post Reply