Cannondale Flash Team Edition / Q-Rings / 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Yup, standaard. Zie niet in wat het probleem kan zijn, dat is toch perfect zo? Je vindt een gelijkaardige kabelloop terug bij Specialized en andere merken.
Kan je wel vertellen dat de fiets, zoals hij door Cannondale geleverd wordt, onvoorstelbaar slecht gemonteerd is en me heel wat werk heeft gekost.
Wat ik me wel afvraag :
- volgens de dealer worden er door Cannondale geen handleidingen meegeleverd. Moet iedereen dan op internet de juiste aanhaalmomenten en druk voor de vork opzoeken?
- voor de onderbuis was geen beschermfolie voorzien. Gelukkig heb ik van een maat van me de nodige folie gekregen en een mooie beschermer op maat kunnen snijden. Nogmaals dank hiervoor!
Kan je wel vertellen dat de fiets, zoals hij door Cannondale geleverd wordt, onvoorstelbaar slecht gemonteerd is en me heel wat werk heeft gekost.
Wat ik me wel afvraag :
- volgens de dealer worden er door Cannondale geen handleidingen meegeleverd. Moet iedereen dan op internet de juiste aanhaalmomenten en druk voor de vork opzoeken?
- voor de onderbuis was geen beschermfolie voorzien. Gelukkig heb ik van een maat van me de nodige folie gekregen en een mooie beschermer op maat kunnen snijden. Nogmaals dank hiervoor!
Last edited by madskatingcow on Mon 05 Apr 2010 17:18, edited 1 time in total.
Dat hoor ik graagmadskatingcow wrote:Neen, de kans nog niet gehad om mee te rijden - enkel een kort ritje op en neer de straat. Volgend weekend hopelijk de eerste rit, als het weer mee zit.
Schoenen komen van bij Fashion for Cycling in Aalter, nergens goedkoper (174,95 euro).
Tis azo wa dezelfde setup van onze paulissen! Same bike/shoes, strak!
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
normaal kijkt de lbs toch alles nog eens na.
Bij mijn scalpel heb ik een mooie etui gekregen met verschillende boekjes en zelfs reflectoren
in
Bij mijn scalpel heb ik een mooie etui gekregen met verschillende boekjes en zelfs reflectoren