Ma 05/04/2010 Zillebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

We komen ook eens af met 2 man vanuit Wortegem :wink:
timo
Mountainbiker

Post by timo »

peter,
tis nie meer bernard die verantwoordelijk is vanaf dit jaar ist ik

timothy.van.exem@telenet.be daar moeten jullie zijn met al jullie vragen verhouding road off road ga 50/50 ongeveer vor de mensen die twee jaar geleden afgekomen hebben zullen grootdeel deze tocht al gereden hebben heb ier en daar iets veranderd en aanvraag gedaan tot prive stukken maar geen toestemming gekregen maar ik heef de hoop niet op zit al iets in mijn hoofd voor volgend jaar

aan allen welkom en groeten timo
aji
Mountainbiker

Post by aji »

We komen ook met enkele Mc Bride-bikers af.Hopelijk gaat choeke dit jaar niet tg dek zoals vorig jaar. [-o< [-o< Hij had massage nodig nadien vd dames vant Rood Kruis :lol: :lol:
Killerbeetje
Mountainbiker

Post by Killerbeetje »

Zoals elk jaar zijn ook de Raketmannen aanwezig :bounce: :bounce: voor deze tt op paasmaandag.Tot dan
timo
Mountainbiker

Post by timo »

de raketmannen gaan der verplichte rit van maken ek hoord hehe ziten al drie raketmannen int bestuur van zillebeke zoek ze hehe
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

zaterdag tocht verkenning gedaan.Goed berijdbaar en 51 km op de teller.
Mooi toertje, licht glooiend. Alleen veel wind kan je parten spelen.
the grandmaster
Mountainbiker

de grtmstr komt.

Post by the grandmaster »

Na een maandenlange inactiviteit (een winterslaap die eigenlijk al in Mol werd ingezet), kan ik niet anders dan hiervoor weer de bike van de haak te halen. Want de rit van de st-Pietersvrienden mag ik niet missen!
Maar een come-back zou ik dit nog niet durven noemen :( , veeleer een acte de presence :wink:
Alhoewel... Zillebeke heeft een lekker parcours, dat me zelden heeft ontgoocheld.

Zet de paaseieren maar al klaar, en de pinten koud! We komen ze halen!

ps. Om de organisatoren geen overlast aan de inschrijvingen te bezorgen, ga ik hier geen startuur meedelen :-$
clubje
Mountainbiker

Post by clubje »

Als ik zo het parcours bekijk is het eerste deel quasi hetzelfde als het groene bloso-parcours, en het tweede gedeelte gaat vooral NAAST de groene bossen, en niet erdoor?

Ik wil niet negatief zijn hoor, dat was gewoon het eerste wat in me opkwam toen ik het parcours zag.

Uit de palingbeek valt toch meer te halen dan gewoon voor de zoveelste keer over die kasseistrook te rijden?
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

ik kom ook af en ga inpikken op het parcours in de buurt van de eerste bevoorrading.

Ik zal daar wel vragen of ik daar mijn inschrijving kan betalen of aan de start.
timo
Mountainbiker

Post by timo »

@ clubje er zitten inderdaad veel stukken van het bloso parkours in maar we hebben aanvraag gedaan en geen goedkeuring gekregen om aftewijken van bepaalde stukken inderdaad het is geen kritiek dat je heeft maar zelf al eens een tour tocht organiseerd?

@ grandmaster start uren zijn van 8u tot 11u
Post Reply