Ma 05/04/2010 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peter,
tis nie meer bernard die verantwoordelijk is vanaf dit jaar ist ik
timothy.van.exem@telenet.be daar moeten jullie zijn met al jullie vragen verhouding road off road ga 50/50 ongeveer vor de mensen die twee jaar geleden afgekomen hebben zullen grootdeel deze tocht al gereden hebben heb ier en daar iets veranderd en aanvraag gedaan tot prive stukken maar geen toestemming gekregen maar ik heef de hoop niet op zit al iets in mijn hoofd voor volgend jaar
aan allen welkom en groeten timo
tis nie meer bernard die verantwoordelijk is vanaf dit jaar ist ik
timothy.van.exem@telenet.be daar moeten jullie zijn met al jullie vragen verhouding road off road ga 50/50 ongeveer vor de mensen die twee jaar geleden afgekomen hebben zullen grootdeel deze tocht al gereden hebben heb ier en daar iets veranderd en aanvraag gedaan tot prive stukken maar geen toestemming gekregen maar ik heef de hoop niet op zit al iets in mijn hoofd voor volgend jaar
aan allen welkom en groeten timo
-
Killerbeetje
- Mountainbiker
Post by Killerbeetje »
Zoals elk jaar zijn ook de Raketmannen aanwezig
voor deze tt op paasmaandag.Tot dan
- the grandmaster
- Mountainbiker
de grtmstr komt.
Post by the grandmaster »
Na een maandenlange inactiviteit (een winterslaap die eigenlijk al in Mol werd ingezet), kan ik niet anders dan hiervoor weer de bike van de haak te halen. Want de rit van de st-Pietersvrienden mag ik niet missen!
Maar een come-back zou ik dit nog niet durven noemen
, veeleer een acte de presence
Alhoewel... Zillebeke heeft een lekker parcours, dat me zelden heeft ontgoocheld.
Zet de paaseieren maar al klaar, en de pinten koud! We komen ze halen!
ps. Om de organisatoren geen overlast aan de inschrijvingen te bezorgen, ga ik hier geen startuur meedelen
Maar een come-back zou ik dit nog niet durven noemen
Alhoewel... Zillebeke heeft een lekker parcours, dat me zelden heeft ontgoocheld.
Zet de paaseieren maar al klaar, en de pinten koud! We komen ze halen!
ps. Om de organisatoren geen overlast aan de inschrijvingen te bezorgen, ga ik hier geen startuur meedelen
Als ik zo het parcours bekijk is het eerste deel quasi hetzelfde als het groene bloso-parcours, en het tweede gedeelte gaat vooral NAAST de groene bossen, en niet erdoor?
Ik wil niet negatief zijn hoor, dat was gewoon het eerste wat in me opkwam toen ik het parcours zag.
Uit de palingbeek valt toch meer te halen dan gewoon voor de zoveelste keer over die kasseistrook te rijden?
Ik wil niet negatief zijn hoor, dat was gewoon het eerste wat in me opkwam toen ik het parcours zag.
Uit de palingbeek valt toch meer te halen dan gewoon voor de zoveelste keer over die kasseistrook te rijden?