Zo 28/03/2010 Andenne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Hier nog wat foto's uit het verledenSchijfrem wrote:spek met eieren ..... mm![]()
http://biking2006.fotopic.net/c1239199.html
ik zou graag meedoen aan de o2mc challenge de eerste marathon gaat door in Andenne,nu zie ik dat dit massastart is,wat moet ik hier bij voorstellen,is het ook mogelijk gewoon vanachter te vertrekken en de tour gewoon rustig uitrijden???
En pakken jullie hier iets extra voor mee,gerief eten of zo,en nog een laatste vraag,weet iemand hoeveel bevoorradingen er op de 65 km er zijn?
En pakken jullie hier iets extra voor mee,gerief eten of zo,en nog een laatste vraag,weet iemand hoeveel bevoorradingen er op de 65 km er zijn?
- Schijfrem
- Mountainbiker
.... en bierMonke wrote:Hier nog wat foto's uit het verledenSchijfrem wrote:spek met eieren ..... mm![]()
http://biking2006.fotopic.net/c1239199.html
Jammer dat ik niet kan, zit met een lichte bronchitis
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Eten zou ik niet meepakkendarkraven wrote:ik zou graag meedoen aan de o2mc challenge de eerste marathon gaat door in Andenne,nu zie ik dat dit massastart is,wat moet ik hier bij voorstellen,is het ook mogelijk gewoon vanachter te vertrekken en de tour gewoon rustig uitrijden???
Zie post hierboven...
En je kan kiezen om deze tocht als chrono te rijden of gewoon als toerist zoals wij
BTW : gerief moet je ALTIJD meenemen.
Vorig jaar mee gedaan met de O2MC.
Dan moet je wel mee doen aan de massa start voor een geldig bewijs voor de O2.
De Massa start gewoon mee doen en op uw eigen tempo rijden. U vooral niet laten mee slepen in het begin want met zo'n massa start kan het wel snel starten zijn en als ge dat niet gewoon zijt ...
Hoe ik het begrijp uit de site kan je kiezen uit 3 massa starten?
Zal nodig zijn want om 8u nieuw uur ginder????
Heb deze tocht 2 jaar geleden gereden. Was toen 50 km in de modder. En man ginder is modder modder. Was goed plat gereden en we geraakte nergens op. Was zware toebak!
Ze geven wel vreet slecht weer.
Dan moet je wel mee doen aan de massa start voor een geldig bewijs voor de O2.
De Massa start gewoon mee doen en op uw eigen tempo rijden. U vooral niet laten mee slepen in het begin want met zo'n massa start kan het wel snel starten zijn en als ge dat niet gewoon zijt ...
Hoe ik het begrijp uit de site kan je kiezen uit 3 massa starten?
Zal nodig zijn want om 8u nieuw uur ginder????
Heb deze tocht 2 jaar geleden gereden. Was toen 50 km in de modder. En man ginder is modder modder. Was goed plat gereden en we geraakte nergens op. Was zware toebak!
Ze geven wel vreet slecht weer.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
- dirtyd
- Mountainbiker
De 45 gereden vandaag en het was super zeer goed berijdbaar zeer weinig modder leuke afdalingen helaas laatste afdaling goed gevallen aan die trapjes maar we overleven dit wel super bevooraading met spek en ei en zo meer en zeer goed uitgepijld
klimmen niet al te technisch maar toch zwaar en iets meer dan 3 uur fun gehad bravo voor organisatie tot de volgende