Edge 705: Stuk Track kwijt

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
RigolleM
Mountainbiker

Re: Edge 705: Stuk Track kwijt

Post by RigolleM »

Beny wrote:
RigolleM wrote:
LuckyIron wrote: waar doe je dat?
Training - Autopauze/ronde - Autotimer pauze: Zodra gestopt :wink:
zodra gestopt zou ik ook niet kiezen
daar kies je beter voor "eigen snelheid" en plaats deze dan op 1, 2 of 3 km/h
zo vang je het driften van het gps signaal op, want anders wordt deze tijd ook meegerekend

en inderdaad, na elke stop, stopt ook de huidige registratie
dus bij start, begin je inderdaad een nieuwe
maar de vorige staat nog wel in je gps
haal ze maar eens binnen in trainingcenter
je kan ze nadien exporteren als gpx, openen in mapsource en daar aan elkaar plakken
Als ik stop met 'Zodra gestopt' dan stopt de Edge met registreren en als ik terug aanzet doet hij gewoon verder. In TC heb ik één track al stop ik 20 keer in één rit.
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

vincentvl wrote:dat van track's overschrijven wist ik, maar dat wil ik nu net niet. Ik leeg meestal na elke rit mijn geheugen op de pc en reset dan alles. Alleen op motortrips is dat soms vervelend omdat het geheugen mestal na 2 dagen vol zit, Om dat te verhelpen pas ik de instellingen aan van het opslaan van trackpunten.
Op de GPSMAP60Cx en 60CXs kan je je tracklog ook op het geheugenkaartje laten registreren. Stop een kaartje van 4GB of 8GB in je toestel, zo heb je wat meer tracklog-capaciteit dan wanneer je op het interne geheugen logt :wink:
vincentvl
Mountainbiker

Post by vincentvl »

Thierry wrote:
vincentvl wrote:dat van track's overschrijven wist ik, maar dat wil ik nu net niet. Ik leeg meestal na elke rit mijn geheugen op de pc en reset dan alles. Alleen op motortrips is dat soms vervelend omdat het geheugen mestal na 2 dagen vol zit, Om dat te verhelpen pas ik de instellingen aan van het opslaan van trackpunten.
Op de GPSMAP60Cx en 60CXs kan je je tracklog ook op het geheugenkaartje laten registreren. Stop een kaartje van 4GB of 8GB in je toestel, zo heb je wat meer tracklog-capaciteit dan wanneer je op het interne geheugen logt :wink:
HAH! THX a lot!! mijn motortrips zullen er wel bij varen.
Post Reply