Za 10/04/2010 Astene / Deinze
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- livestrong
- Mountainbiker
Post by livestrong »
net terug thuis van de rit en heb mij geamuseerd t was niet speciaal maar leuk bevoorradingen waren goed bepijling was ook inorde kom zeker terug
- livestrong
- Mountainbiker
dank aan alle 557 deelnemers !
ter verduidelijking : de Leiestreek biedt zeker meer mogelijkheden, alleen,
sommige gemeenten, eigenaars van prive bossen en dreven maken het ons echt niet gemakkelijk door steevast niet toe te laten even over hun prive gronden te laten rijden. Jammer, maar we blijven steeds op zoek gaan.
tot volgend jaar ofte...tot 26 dec naar onze Kerst VTT !
ter verduidelijking : de Leiestreek biedt zeker meer mogelijkheden, alleen,
sommige gemeenten, eigenaars van prive bossen en dreven maken het ons echt niet gemakkelijk door steevast niet toe te laten even over hun prive gronden te laten rijden. Jammer, maar we blijven steeds op zoek gaan.
+ 1!livestrong wrote:is er iemand op de hoogte van de foto s waar die te vinden zijn
Eigenlijk een echte rit in lijn, waarschijnlijk zowat het maximum wat er te halen valt in de streek want ik had de indruk dat we zowat elk stukje zand van de buurt aangedaan hebben, zeker gezien het draaien en keren. Snelle rit dus, goed voor de basisconditie!
Je kunt ons niet meer aanbieden waar je zelf de mogelijkheden toe hebt gekregen,hé.SC Astene wrote:ter verduidelijking : de Leiestreek biedt zeker meer mogelijkheden, alleen,
Ik weet dat jullie allemaal streven voor beter en er werk van maken.
Het was mooi weer, ik vond het heel goed en heb mij heel goed geamuseerd.
Bij deze nodig ik jullie uit om de fotokes te bekijken in mijn wabalbummeke;
http://picasaweb.google.be/mariechristi ... 0April2010
Spijtig van het indrukwekkende groepje herders.
Ik kon het niet laten iets anders te fotograferen, en daarmee stond ik op dat moment niet op sportinstelling toen zij daar allemaal voorbijvlamden.
Slechte fotokes dus....
Groetjes en nog veel fietsplezier!
Marie-Christine