Beone Raw -- Beebikes team bike
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
weet ik niet, kan misschien wel netter, maar wat rotzooi hou je altijd wel denk ik. Vooral ook nog met aquashure erop.den Bart wrote:Is dat met die tubes altijd zo slordig afgewerkt da ge overal lijmresten ziet op de velg, want da vind ik toch wel wa spijtig?
Voor de rest: heel sjieke bike
De achterband is ook een stuk schoner, dit is net een stukje met veel resten
Ik schrijf niet dat je zadel moet verschoven wordenMatthijs wrote:Gaat niks aan verschoven worden, houding is zo heel goed. Gaat mij voor westrijden meer op kwaliteit van de fiets/houding dan het uiterlijk.herder janten wrote:ferm ,één van de mooiere op het forum, juist uw zadel bevestiging(dwarsstuk tov zadelpen) in het midden plaatsen en hij is af
Het dwarstukje van je zadelpen het stukje waar die twee bouten inzitten zit niet in het midden (wss verschoven tijdens montage)
Heb dit ook voorgehad en is daardoor gebroken
- JanMan
- Mountainbiker
Op mijn tubewielen die gelijmd zijn en nadien behandeld met aquasure zie je niks lijmresten. Maar aan de prestaties gaan dit niet afdoen. Wel knappe bike!Matthijs wrote:weet ik niet, kan misschien wel netter, maar wat rotzooi hou je altijd wel denk ik. Vooral ook nog met aquashure erop.den Bart wrote:Is dat met die tubes altijd zo slordig afgewerkt da ge overal lijmresten ziet op de velg, want da vind ik toch wel wa spijtig?
Voor de rest: heel sjieke bike
De achterband is ook een stuk schoner, dit is net een stukje met veel resten
oké , maar het kan niet verschuiven dat staafje, zit geen ruimte meer voor.jandorfin wrote:Ik schrijf niet dat je zadel moet verschoven wordenMatthijs wrote:Gaat niks aan verschoven worden, houding is zo heel goed. Gaat mij voor westrijden meer op kwaliteit van de fiets/houding dan het uiterlijk.herder janten wrote:ferm ,één van de mooiere op het forum, juist uw zadel bevestiging(dwarsstuk tov zadelpen) in het midden plaatsen en hij is af![]()
Het dwarstukje van je zadelpen het stukje waar die twee bouten inzitten zit niet in het midden (wss verschoven tijdens montage)
Heb dit ook voorgehad en is daardoor gebroken
Heb nu een andere tube erop liggen, met BP profiel. Hier zitten ook geen lijmresten op.
Die andere was een maandagochtend montage denk ik