Beone Raw -- Beebikes team bike

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
duff
Mountainbiker

Post by duff »

knappe bike!!! lekker kleurkes ook =D>
Matthijs
Mountainbiker

Post by Matthijs »

herder janten wrote:ferm ,één van de mooiere op het forum, juist uw zadel bevestiging(dwarsstuk tov zadelpen) in het midden plaatsen en hij is af :wink:
Gaat niks aan verschoven worden, houding is zo heel goed. Gaat mij voor westrijden meer op kwaliteit van de fiets/houding dan het uiterlijk.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Strakke bike =D>
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

Is dat met die tubes altijd zo slordig afgewerkt da ge overal lijmresten ziet op de velg, want da vind ik toch wel wa spijtig?

Voor de rest: heel sjieke bike :drunk:
Matthijs
Mountainbiker

Post by Matthijs »

den Bart wrote:Is dat met die tubes altijd zo slordig afgewerkt da ge overal lijmresten ziet op de velg, want da vind ik toch wel wa spijtig?

weet ik niet, kan misschien wel netter, maar wat rotzooi hou je altijd wel denk ik. Vooral ook nog met aquashure erop.

De achterband is ook een stuk schoner, dit is net een stukje met veel resten
Sayn
Mountainbiker

Post by Sayn »

Wat weegt deze beauty?
Matthijs
Mountainbiker

Post by Matthijs »

Sayn wrote:Wat weegt deze beauty?
vergeten erbij te zetten, maar ik heb hem gewogen, en de weegschaal zei 8,6 kilo. Het is niet de meeste goeie weegschalen maar hij heeft een goede indicatie
jant
Mountainbiker

Post by jant »

Matthijs wrote:
herder janten wrote:ferm ,één van de mooiere op het forum, juist uw zadel bevestiging(dwarsstuk tov zadelpen) in het midden plaatsen en hij is af :wink:
Gaat niks aan verschoven worden, houding is zo heel goed. Gaat mij voor westrijden meer op kwaliteit van de fiets/houding dan het uiterlijk.
Ik schrijf niet dat je zadel moet verschoven worden #-o
Het dwarstukje van je zadelpen het stukje waar die twee bouten inzitten zit niet in het midden (wss verschoven tijdens montage)
Heb dit ook voorgehad en is daardoor gebroken
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Matthijs wrote:
den Bart wrote:Is dat met die tubes altijd zo slordig afgewerkt da ge overal lijmresten ziet op de velg, want da vind ik toch wel wa spijtig?

weet ik niet, kan misschien wel netter, maar wat rotzooi hou je altijd wel denk ik. Vooral ook nog met aquashure erop.

De achterband is ook een stuk schoner, dit is net een stukje met veel resten
Op mijn tubewielen die gelijmd zijn en nadien behandeld met aquasure zie je niks lijmresten. Maar aan de prestaties gaan dit niet afdoen. Wel knappe bike!
Matthijs
Mountainbiker

Post by Matthijs »

jandorfin wrote:
Matthijs wrote:
Ik schrijf niet dat je zadel moet verschoven worden #-o
Het dwarstukje van je zadelpen het stukje waar die twee bouten inzitten zit niet in het midden (wss verschoven tijdens montage)
Heb dit ook voorgehad en is daardoor gebroken
oké , maar het kan niet verschuiven dat staafje, zit geen ruimte meer voor.

Heb nu een andere tube erop liggen, met BP profiel. Hier zitten ook geen lijmresten op.
Die andere was een maandagochtend montage denk ik ;)
Post Reply