10&11 sept. 2010 vulkanbike daun

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Dedju, zonet tot de conclusie gekomen dat ik hem dit jaar meer dan waarschijlijk ga moeten missen #-o den 10de word mijn moeder namelijk 80 en zal er meer dan waarschijlijk een familiefeest gepland worden.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Gf biker wrote:Dedju, zonet tot de conclusie gekomen dat ik hem dit jaar meer dan waarschijlijk ga moeten missen #-o den 10de word mijn moeder namelijk 80 en zal er meer dan waarschijlijk een familiefeest gepland worden.
Doe haar een weekend Dorint Hotel in Daun cadeau :-D
Daar zijn trouwens mooie feestzalen 8)
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Beny wrote:
Gf biker wrote:Dedju, zonet tot de conclusie gekomen dat ik hem dit jaar meer dan waarschijlijk ga moeten missen #-o den 10de word mijn moeder namelijk 80 en zal er meer dan waarschijlijk een familiefeest gepland worden.
Doe haar een weekend Dorint Hotel in Daun cadeau :-D
Daar zijn trouwens mooie feestzalen 8)

Het ga toch goekomen denk ik [-o< geen weekendje Daun cadeau, maar feestje word verplaatst naar de zondag. =D> :drunk:
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Hey

Welke banden keuze is het best om deze chrono te rijden ?
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

martin b. wrote:Hey

Nog een beetje vroeg zou ik zeggen
Hangt af van het weer de laatste weken
En van welke afstand je kiest
Zoveel te kleiner de afstanden, zoveel te betere ondergrond, en dan kan je daar zelfs met racing ralphs goed uit de voeten
Maar er zijn ook jaren geweest met serieus natte ondergrond met redelijk wat stroken over gras, dan is tractie natuurlijk wel aangewezen
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Beny wrote:
martin b. wrote:Hey

Nog een beetje vroeg zou ik zeggen
Hangt af van het weer de laatste weken
En van welke afstand je kiest
Zoveel te kleiner de afstanden, zoveel te betere ondergrond, en dan kan je daar zelfs met racing ralphs goed uit de voeten
Maar er zijn ook jaren geweest met serieus natte ondergrond met redelijk wat stroken over gras, dan is tractie natuurlijk wel aangewezen
We gaan voor de 85 km
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

dit jaar ook present maar voor de 60 km.Een weekje later is er immers al de Forestière.De vulkanbike gaat voor het eerst de koulshore (lavagroeve) in het parcours opnemen.Ziet er wel nice uit...
kdi
Mountainbiker

Vulcanbike 2010

Post by kdi »

Hoi,

Iemand ervaring met de Vulcanbike ?
Alle info welkom.
Meer specifiek ook inschrijving: als ik het goed begrijp kan je met die voorinschrijving enkel betalen via Duitse rekeningen. Kan je ginder ter plaatse ook nog inschrijven ?
Beny
Mountainbiker

Re: Vulcanbike 2010

Post by Beny »

kdi wrote:Hoi,

Iemand ervaring met de Vulcanbike ?
Alle info welkom.
Meer specifiek ook inschrijving: als ik het goed begrijp kan je met die voorinschrijving enkel betalen via Duitse rekeningen. Kan je ginder ter plaatse ook nog inschrijven ?
je betaalt via europese overschrijving mbv iban en bic code = gratis
anders... ik ga niet => mijn nummer kan je over nemen
wel de lange afstand 8)
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Is de Vulkanbike een beetje de moeite qua parcours?
'k Zou die dit jaar eventueel willen rijden (de lange afstand), maar is het de verre verplaatsing waard?
Post Reply