Zo 21/03/2010 Sart-Tilman
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
chrono 45 of 55 km : vertrek tussen 8 en 10MX DUDE wrote:die chrono raid is dat van de zelfde uren vertrekken als de gewone tt???en kan daar de dag zelf nog voor worden ingeschreven?? wou die wel eens gaan rijden...
maar hier vind je alle info : http://www.vttst.be/
en hier is het topic over de raid/chrono : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=74682
laat je niet afschrikken door de zwaarte : deze is helemaal niet zwaar in vergelijking met de meeste Ardennen-TT's en zeker niet met andere Ardennen-marathons
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
ST is de ideale seizoensopener voor de chronofielen, gewoon omdat het de eerste is en omdat hij bovendien niet echt lang is.
Voor mij, bekeerde toertochtrijder, is ST gewoon de eerste rit van 2010 in de Ardennen. Maar dan wel een toerke dat er mag zijn.
Zal nu mijn 5de of 6de deelname worden.
Als het weer blijft zoals het is tenminste.
Voor mij, bekeerde toertochtrijder, is ST gewoon de eerste rit van 2010 in de Ardennen. Maar dan wel een toerke dat er mag zijn.
Zal nu mijn 5de of 6de deelname worden.
Als het weer blijft zoals het is tenminste.
- brandweermenneke
- Mountainbiker
Post by brandweermenneke »
inderdaad je kunt hier maar het beste vroeg of laat vertrekken dan heb je als toerrijder zo min mogelijk last van wie dan ook. ik had vorig jaar 55 km en 950 hoogte meters op mijn polar staan. tot de 40 km zitten er een paar klimmen en mooie afdalingen in daarna word het redelijk vlak. en let op, bij ongeveer 35 km een flinke afdaling met haakse bocht er in, hier heb ik er al een keer een paar recht door zien gaan. 
- Schijfrem
- Mountainbiker
Deze zou ik ook wel willen doen maar zit op het moment met een hoest
Plus, ik vrees dat we veel geduld gaan moeten oefenen aan de inschrijvingen gezien de verwachte opkomst.
(vorige zondag in Deigné stond er een wachtrij aan de inschrijvingen van wel een man of 15 en het ging van geen kanten vooruit.
)
Plus, ik vrees dat we veel geduld gaan moeten oefenen aan de inschrijvingen gezien de verwachte opkomst.
(vorige zondag in Deigné stond er een wachtrij aan de inschrijvingen van wel een man of 15 en het ging van geen kanten vooruit.