3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Herder Ronny
Mountainbiker

Re: 3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal

Post by Herder Ronny »

Kleine update:

- extra bevoorrading (nu tot 6 bevoorradingen)
- goedkeuring nieuwe lus (25km)!!!
- optielus van 10km toegevoegd voor de afstanden 45 - 100 & 125 km
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Dat zijn er al 135 :bounce:
laat dat een samenstelling zijn van 1 velo en 35 graden en tis helemaal genieten
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Zit het "beest" er terug in? 2j geleden moeten afstappen, en ik wil revange :-)
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

vorig jaaar lange afstand met optielus gedaan en vlot uitgereden

Dus dees jaar weer aan de start ,vond 1ste jaar wel technischer tegenover 2de jaar

dus nog 10weken te gaan
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Ik ga me dit jaar ook eens wagen aan de afstand van 100 of zelfs 125 km. Hopelijk zijn de weersgoden goedgezind.

Iemand een GPStrack van vorig jaar zodat ik al een idee heb van wat er ons te wachten staat?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

vivkemobiel wrote:Ik ga me dit jaar ook eens wagen aan de afstand van 100 of zelfs 125 km. Hopelijk zijn de weersgoden goedgezind.

Iemand een GPStrack van vorig jaar zodat ik al een idee heb van wat er ons te wachten staat?
zal er u eentje sturen van vorig jaar, in GPX ??

MaC'Red 8)
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

MaC'Red wrote:
vivkemobiel wrote:Ik ga me dit jaar ook eens wagen aan de afstand van 100 of zelfs 125 km. Hopelijk zijn de weersgoden goedgezind.

MaC'Red 8)
Bedankt hé man, GPX is goed.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

vivkemobiel wrote:
MaC'Red wrote:

MaC'Red 8)
Graag rekening houden met de privé stukken, want er zaten er mijn gedacht nogal veel in, alsook eenmalige toestemming om een groter gebied van een bos te mogen gebruiken..

Verkak het niet voor die mannen die organiseren, want zonder veel zever, DIT is vlaanderens mooiste!!!
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

prideandglory1891 wrote:
vivkemobiel wrote:
MaC'Red wrote: zal er u eentje sturen van vorig jaar, in GPX ??

MaC'Red 8)
Graag rekening houden met de privé stukken, want er zaten er mijn gedacht nogal veel in, alsook eenmalige toestemming om een groter gebied van een bos te mogen gebruiken..

Verkak het niet voor die mannen die organiseren, want zonder veel zever, DIT is vlaanderens mooiste!!!
We mogen dat parcours toch eens bekijken op de topografische kaart om een idee te hebben welke richting ze gaan en zo kunnen we ook eens zien waar en hoeveel bos erin zit.
Geen paniek: hier spreekt niemand om het parcours op voorhand te rijden hé.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

vivkemobiel wrote:
prideandglory1891 wrote:
vivkemobiel wrote: Bedankt hé man, GPX is goed.

We mogen dat parcours toch eens bekijken op de topografische kaart om een idee te hebben welke richting ze gaan en zo kunnen we ook eens zien waar en hoeveel bos erin zit.
Geen paniek: hier spreekt niemand om het parcours op voorhand te rijden hé.
Van mij moogt ge alles, alleen, ivm da rijden, sommige eigenaars kunnen het perfect hebben dat er 1 keer door hun tuin wordt gereden per jaar, maar 1x per week vinden ze mss al veel minder..

Ik kan u zeggen, over de editie van vorig jaar hoe ze er uit ziet, zonder topo kaart..

BERE, SUPER, Geestig, Mtb, lastig, mooi, ...
Heb het al gepost, met voorsprong vlaanderens mooiste op de mountainbike!

Ik wil gewoon zeggen, help de vele uren werk niet om zeep om toch maar die privé strook mee te nemen..

Tot de 22ste :wink:
Post Reply