ik heb op de Salzkammergut met een of andere hoge piet gepraat van DT. Hij loste niks en verweet mij om met te lage druk te rijden. Dat terwijl ik nog altijd met binnenband reed op 2,2 bar.
Ik zou wel garantie krijgen op mijn velgen.
De technieker die bezig was vertelde mij dat ze een lichter soort aluminium gebruikt hadden dat jaar en dat ze veel problemen hadden gehad met de 4.2D velg. Het nieuwe model zou deze problemen niet meer hebben.
Ik ben grote fan van DT zeker van hun naven maar deze velgen hebben mij vorig jaar niet kunnen bekoren.
Ze waren zeker goed opgespaakt! (Hilset zelfs)
DT Swiss velgen
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
-
Philippe Van Geel
- Mountainbiker
Post by Philippe Van Geel »
madskatingcow, bedankt voor de link. Ik verschiet er echt wel van hoe slecht die 4.2D velgen zijn. Nu weet ik héél zeker dat ik deze velg niet ga nemen. Heeft iemand ervaring met Mavic EN 512 Disc, DT EX500? Ervaringen met andere enduro of evenwaardige velgen mag ook.
- Ruben S.
- Mountainbiker
Daarom dat mijn post langer was dan die regel alleen hé.Treg wrote:Spaak mijn wielen zelf dus ik weet dat dit zeer goed gedaan wasRuben S. wrote:Laat u wielen bij ne bekwame spaker ineen steken en je hebt normaal geen problemen met DT velgen.
![]()
"Slecht gespaakt" kan onmogelijk de oorzaak zijn van een velg vol blutsen. Soit... geen 4.2 meer voor mij...
- Treg
- Mountainbiker
No offenseRuben S. wrote:Daarom dat mijn post langer was dan die regel alleen hé.Treg wrote:Spaak mijn wielen zelf dus ik weet dat dit zeer goed gedaan wasRuben S. wrote:Laat u wielen bij ne bekwame spaker ineen steken en je hebt normaal geen problemen met DT velgen.
![]()
"Slecht gespaakt" kan onmogelijk de oorzaak zijn van een velg vol blutsen. Soit... geen 4.2 meer voor mij...