Zo 28/03/2010 Vorselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Havik
Mountainbiker

Post by Havik »

Kansee wrote:ik twijfel tussen deze en die in lennik. lennik zal denk ek iets boven mijn niveau zijn, maar dus een goeie training. Of hebben jullie sterke argumenten om mijn keuze toch op vorselaar te laten vallen??
heb es een tocht in zoersel gereden en was echt ene technische stuk achter ander, had gewoon geen tijd om te recuperen tussendoor! is het zo een tocht? of gaat ie meer door de velden?

misschien tot zondag?
ik heb deze tocht vorig jaar gereden als mijn allereerste TT (korte afstand).
als ik het mij goed herinner waren er sommige stevige stukken tussen maar dat kwam door de modder.
piranna
Mountainbiker

Post by piranna »

Als alles mee zit zijn we hier van de partij. Wegens het "op tijd thuis zijn" syndroom moeten we het wat minder ver gaan zoeken ipv een zalige tocht in het gebied over de taalgrens. Ik ben liefhebber van het klim werk en het avontuurlijke. Hopelijk worden we hier aangenaam verrast. :-D
staffke69
Mountainbiker

Post by staffke69 »

hier een graffische kaart van vorselaar; ________~______/\_______ :P
heb deze TT vorig jaar ook gedaan, vooral vlakke TT , organisatie was prima, als ik mij ni vergis was er een stukje van de superprestige ingeplakt, en da den donkere leffe er lekker was weet ik nog goe :lol:
ik zal er deze keer ook weer zijn! tot zondag! :-D
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Als ik de van nicholas klaar krijg, dan wordt dit de eerste tt waar hij wordt losgelaten
iddi
Mountainbiker

Post by iddi »

Kansee wrote:ik twijfel tussen deze en die in lennik. lennik zal denk ek iets boven mijn niveau zijn, maar dus een goeie training. Of hebben jullie sterke argumenten om mijn keuze toch op vorselaar te laten vallen??
heb es een tocht in zoersel gereden en was echt ene technische stuk achter ander, had gewoon geen tijd om te recuperen tussendoor! is het zo een tocht? of gaat ie meer door de velden?

misschien tot zondag?
Ik denk dat U in Zoersel verloren bent gereden, of bedoelde U Zoersel in Oostenrijk?
Kansee
Mountainbiker

Post by Kansee »

iddi wrote:

misschien tot zondag?
Ik denk dat U in Zoersel verloren bent gereden, of bedoelde U Zoersel in Oostenrijk?
hehe neenee, niet verloren gereden en ook niet in Oostenrijk ^^
'k heb het over de tocht van de KWBZ/VWB op 22/11
Ik weet dat er regelmatig es tochten zijn die streek, dus misschien heb je het over een andere tocht :-)
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

vandaag dees tochtje gedaan met prachtig weer.
We zijn geen bloso tegen gekomen en voor mij veel onbekende stukken.
met momenten was het wel stoempen tegen de wind in op van die lange zandstroken.
Bepijling kon beter, som wat laat maar de bevoorrading was tip top in orde met zelfs annenas en jenever waar ik geen gebruik van heb gemaakt :lol:
Ben ene keer onderuit gegaan op een gladde boomstam op de weg :(

al bij al een fijn tochtje =D> =D>
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Hebben we weeral gehad seh... geslaagde tt. =D>
Hoorde van de organisatie dat er toch om en rond de 1100 starters waren.

Parcours lag er vree goed bij.... had meer modder verwacht.
Leuke singletrackjes afgewisseld met recuperatiestukken, alhoewel... de wind was vantijd wel heftig op de open stukken.

Bevoorrading ook meer dan dik in orde.

Wij zijn van thuis uit vertrokken met de bike...
daar de 43 km gedaan... en terug.
Toch een kleine 80km gebold. De zondag al goed ingezet. :-D
mistake
Mountainbiker

Post by mistake »

De eerste keer dat ik deze tt reed. Het heeft me aangenaam verrast.
Parcour lag er inderdaad verrassend goed bij. Bevoorrading was subliem,
net als de douches....kortom helemaal geslaagd en voor herhaling vatbaar !
sonny_g
Mountainbiker

Post by sonny_g »

't was goed!,, pefecte wegaanduiding een flinke pluim voor de organisatie!
Post Reply