scott kortingen BE Limburg

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Ken sweeck
Mountainbiker

Post by Ken sweeck »

Veronderstel als het over janssen gaat?

mvg
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Ken sweeck wrote:Veronderstel als het over janssen gaat?

mvg
Waarom begint iedereen toch direct over kortingen als het over MTB's gaat ...
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

K2-er wrote:

mvg
Omdat een aantal winkels korting geven zonder dat de klant er achter vraagt. En dan wordt dat bij andere winkels ook verwacht of men vraagt meer korting.
Bij auto's is het nog erger. Wie koopt er nog een auto aan de brutoprijs?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

BASSMAN wrote:Er is ook een lbs in genk die scott verkoopt dacht ik.Zal zijn naam niet vernoemen,anders krijg ik kommentaar.
Bassie, nie onnozel doen...

Ten eerste gaat er geen commentaar komen als je die LBS vernoemt, maar ik weet dat het uw manier is om een stok in het hondshok te gooien.

Ten tweede, als ge toch die stok zonodig in dat hondshok wil gooien, trek uwe staart dan niet in als men u via pb aanspreekt.
Last edited by kawa on Tue 23 Feb 2010 11:02, edited 1 time in total.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

SusXT wrote:
K2-er wrote:

mvg
Omdat een aantal winkels korting geven zonder dat de klant er achter vraagt. En dan wordt dat bij andere winkels ook verwacht of men vraagt meer korting.
Bij auto's is het nog erger. Wie koopt er nog een auto aan de brutoprijs?
zwijgt me erover #-o wat we dit autosalon allemaal gezien en gehoord hebben, je houdt het niet voor mogelijk #-o
Mensen die binnenkomen voor nen otto van 20 000€ en daar dan 10 000€ op komen bieden :roll:
De plezante tijden zijn nu écht wel passé zenne.
Ken sweeck
Mountainbiker

Post by Ken sweeck »

Waarom zouden we niet achter een korting vragen, mijn kameraad heeft vorige maand een nieuwe mtb gekocht (trek) de lbs kwam er spontaan mee af dat hij zoiezo een korting kreeg van 15%... en dan verdien ze er nog goed aan, dus waarom geen korting vragen K2? Gaat hier niet over een paar schoenen van 50 euro denk ik!

mvg
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ken sweeck wrote:Waarom zouden we niet achter een korting vragen, mijn kameraad heeft vorige maand een nieuwe mtb gekocht (trek) de lbs kwam er spontaan mee af dat hij zoiezo een korting kreeg van 15%... en dan verdien ze er nog goed aan, dus waarom geen korting vragen K2? Gaat hier niet over een paar schoenen van 50 euro denk ik!

mvg
Klopt, maar de keerzijde is dat de goede service en vakmanschap hiermee verloren gaat. Welke lbs kan nog een vork of demper servicen? Er zijn er veel die nog geen schijfremmen fatsoenlijk kunnen centreren of patten kunnen frezen, maar wel 20% korting aanrekenen om klanten binnen te rijven. Ja Bassman, Jansen is daar een mooi voorbeeld van.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

precies !
Ken sweeck
Mountainbiker

Post by Ken sweeck »

Ik denk dat korting geven standaard is, wie dit niet doet verdiend een leuke extra meer op het gene hij al verdiend heeft! Dus zou in mijn ogen stom zijn om die niet te vragen als klant! En hoe meer je verdeeld als lbs of als garagist hoe beter je voorwaarden zijn bij de leverancier! iemand wat 500 fietsen per jaar verkoopt zal betere voorwaarden krijgen dan iemand die er maar 100 verkoopt! Dus zou het in mijn ogen maar stom zijn moest je deze niet vragen, ofwel groeien de euros aan de bomen bij jou, maar hier niet hoor :-D en geloof me ze doen geen fietsen weg met verlies ook al krijg je de korting, hebben ze er nog leuk aan verdiend! zou eens willen weten wat een trek 8500 kost voor een grote lbs, val je van om denk ik 8)

mvg
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

SusXT wrote: Klopt, maar de keerzijde is dat de goede service en vakmanschap hiermee verloren gaat.
Ook niet content van uwe LBS, of is dit dat een uitzondering op die regel?
Post Reply