Zo 21/02/2010 Sinaai
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
Prachtige rit (voor het waasland hé) 100% de mogelijkheden uit de streek benut. Bedankt om ons een aangename voormiddag te bezorgen.
- moddrduvel
- Mountainbiker
tt sinaai
Post by moddrduvel »
gestart rond 9.00u in mijn eigen tuin,samen met franky,sven,patrick,luc,wim,jimmy heb ik geweldig afgezien(zeker de laatste 2km)
het was een mooi toertje,zeeeer goed bepijlt,en ondaks het afzien hebben we ons goed geamuseerd,proficiat aan de organisatie
het was een mooi toertje,zeeeer goed bepijlt,en ondaks het afzien hebben we ons goed geamuseerd,proficiat aan de organisatie
sinaai
deze morgen bij de start te sinaai enkele leden v/de nieuwe mtb-club"de ghost-bikers"uit sleidinge gezien,mooie uitrusting mannen!De tocht zelf was iets lichter dan vorig jaar(het regende toen) maar begon op het einde bij de meeste toch serieus door te wegen.Veel bos en boswegen en buiten een 500m ploeteren in t begin haast overal vlot bereidbaar,.De originele douches kende ik al van vorig jaar(net zoals vorig jaar koud water bij de vrouwen!),de aprés in de goed verwarmde hangar was wel goed in orde!
- goldfinger
- Mountainbiker
Post by goldfinger »
Ook genoten van de eerste TT sinds lang.
Ik was de laatste kilometers totaal leeg en had verschrikkelijke rugpijnen.
Maar ik ben blij als ik lees dat niet ik alleen de laatsts 5 km mijne pére zag!
Proficiat aan da ventje die samen met zijne pa reed (met de lange zadelpen).
De toekomst is verzekerd in het Waasland! Het is een doorbijterken!
Ik was de laatste kilometers totaal leeg en had verschrikkelijke rugpijnen.
Maar ik ben blij als ik lees dat niet ik alleen de laatsts 5 km mijne pére zag!
Proficiat aan da ventje die samen met zijne pa reed (met de lange zadelpen).
De toekomst is verzekerd in het Waasland! Het is een doorbijterken!
-
Bosrider
- Mountainbiker
Hey Bikers,
allez, het doet me deugd dat de meesten tevreden zijn. Sofeurken, betreft de douche dames.. je was daar wellicht alleen ? Het probleem hier is dat de leiding vrij lang is en het lang moet lopen eer het warm water aan de douche komt maar dan zou het zalig warm moeten zijn... We zullen dit volgend jaar zeker eens bekijken hoe we dit kunnen oplossen. Sorry hiervoor..
allez, het doet me deugd dat de meesten tevreden zijn. Sofeurken, betreft de douche dames.. je was daar wellicht alleen ? Het probleem hier is dat de leiding vrij lang is en het lang moet lopen eer het warm water aan de douche komt maar dan zou het zalig warm moeten zijn... We zullen dit volgend jaar zeker eens bekijken hoe we dit kunnen oplossen. Sorry hiervoor..
-
snoäsen bok
- Mountainbiker
- Dickie
- Mountainbiker
Alles werd idd uit de streek gehaald en dat resulteerde in een hoog off-roadgehalte.
Hier en daar lag het er hard bevroren bij, sommige stukken dan weer zompig.
De gracht in dat bos zorgde voor de meeste modderspatten, voor de rest was het geen ploeterpartij.
De wind kwam nog wat roet in het eten gooien op het einde.
Kortom, dankzij de spijsvertering die overhoop lag en de zwaarte van het parcours, goed 'fertig' bij aankomst, tijdens de laatste meters trouwens nog Scaler 60 tegengekomen.
De warme douche deed deugd.
Hier en daar lag het er hard bevroren bij, sommige stukken dan weer zompig.
De gracht in dat bos zorgde voor de meeste modderspatten, voor de rest was het geen ploeterpartij.
De wind kwam nog wat roet in het eten gooien op het einde.
Kortom, dankzij de spijsvertering die overhoop lag en de zwaarte van het parcours, goed 'fertig' bij aankomst, tijdens de laatste meters trouwens nog Scaler 60 tegengekomen.
De warme douche deed deugd.