Zo 21/02/2010 Schaffen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Kom af voor de 50km ... hopelijk niet van start tot finisch modderbaggeren??? #-o
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Goffe wrote:hopelijk niet van start tot finisch modderbaggeren??? #-o
Ik kom ook en hoop net hetzelfde als jij :lol:
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Goffe wrote:Kom af voor de 50km ... hopelijk niet van start tot finisch modderbaggeren??? #-o
Nee. Gelukkig voor jou heeft Schaffen een microklimaat, waar de dooi en regen geen vat hebben op de ondergrond.
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

it's me ! wrote:Nee. Gelukkig voor jou heeft Schaffen een microklimaat, waar de dooi en regen geen vat hebben op de ondergrond.
Daar ging ik eigenlijk wel van uit =D> [-o< [-o<
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

it's me ! wrote:
Goffe wrote:Kom af voor de 50km ... hopelijk niet van start tot finisch modderbaggeren??? #-o
Nee. Gelukkig voor jou heeft Schaffen een microklimaat, waar de dooi en regen geen vat hebben op de ondergrond.
en sinterklaas bestaat ook he :bounce:
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

gem 10km/h
Mountainbiker

Post by gem 10km/h »

Microklimaat of niet: na een x aantal voorgangers wordt elke ondergrond herschapen tot een modderpoel.

Een andere vraag: de keuze tussen 27 en 40 km: moet die vroeg gemaakt worden? Ik heb wel zin in 40 km, maar als het aan een stuk baggeren wordt, ga ik me dat na 25km zeker beklagen...
coldstein
Mountainbiker

Post by coldstein »

Ik heb hier in Heze al een deel pijlen zien hangen. Ik hebn een klein stukske in het bos gefietst om mijn remmen te testen en het lag er goed bij. Dat is wel geen referentie voor een heel parcours natuurlijk maar een indicatie.
Ik verheug mij al op morgen. Vanavond opletten dat ik niet te veel biertjes drink in de Celt :drunk:

Tot morgen
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

wij komen hier ook rijden met de club. tot morgen

HERKER MTB CLUB
gem 10km/h
Mountainbiker

Post by gem 10km/h »

Voila, voor de eerste keer de 40km gereden. Niks aan te merken op de tocht!
Ik hoor hier wel eens mensen klagen als er te veel "bloso" in een TT zit, maar ik moet zeggen dat die van Diest toch wel stevig is: eenkeer moeten afstappen op die lange modderhelling, en een keer neergegaan op een afdaling vlak langs de Demer (?): beide stukken waren bloso.
Voor mij is "enkele stukken bloso" dus geen enkel reden om een tocht te laten (tenzij in Heusden-Zolder: die rijd ik namelijk wel eens als tussendoortje).
Post Reply