Zo 17/01/2010 Klerken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Heb vernomen van een eigenaar langs het parkoer dat er een dreef word effen gesleept met een kraan deze week .
Kan enkel maar beter op worden want ligt er nu met de vorst redelijk bumpie bij
Volgende week uitpijlen maar eerst Zaterdag de conditie nog wa bijscherpen in Kemmel :bounce:
See ya op 17 / 01 / 2010 Heuveltjes van Erika
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

@ Dlask : Inderdaad, de twee zware stroken van vorig jaar zitten niet meer in de tocht. Ter gelegenheid van de tiende verjaardag van onze tocht, heeft ons Erika gezegd dat ze na de tocht enkel maar tevreden gezichten wil zien aan haar toog, en geen gezaag wil horen over 'ploeter-stukken'. En als Erika iets zegt, dan . . .

Wat echter over het hoofd gezien werd op onze flyer, is dat er uiteraard zoals steeds, MTB-fietsen kunnen worden gehuurd (via fietsenhandel Tillo Martin - Westrozebeke). Je kunt daaromtrent contact opnmemen met Tillo zelf, of met ons 0497-57 11 62.
santaromita
Mountainbiker

Post by santaromita »

Vanaf maandag begint de bepijling van de tocht door 2 teams , het zal waarschijnlijk een snelle tocht worden met dit weer , het mag ook wel eens na het weer dat we vorig hadden .
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ben nog aan het twijfelen tussen deze en Kluisbergen.
Veel zal afhangen van de zaterdag, feestje tot de vroege uurtjes #-o
focustunerke
Mountainbiker

Post by focustunerke »

den willy wrote:Hier al meermaals gegodverd en gevloekt tijdens deze rit.
Maar ik kom steeds terug, deze rit heeft iets wat andere niet hebben.
De boskantrijders zullen om 8u00 op hun stalen (aluminium,carbonnen)ros springen :bounce: :P
En een ander deel boskantrijders gaan dat om 9h doen :lol:
Koenego
Mountainbiker

Post by Koenego »

Awel, kzoen ook e keer afkomen, tis nie ver é :lol: . Tzou wel eens goed kunnen dat het dit jaar geen ploetertocht wordt, die mijn inziens ook zijn charmes heeft, maar tis e keer iets anders. Zonder ongelukken kom ik zeker af!
En misschien rij ik de zaterdag mee de laatste verkenning van de toer, als ik mag natuurlijk.
Tot den 17den in Klerken
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Koenego wrote:Awel, kzoen ook e keer afkomen, tis nie ver é :lol: . Tzou wel eens goed kunnen dat het dit jaar geen ploetertocht wordt, die mijn inziens ook zijn charmes heeft, maar tis e keer iets anders. Zonder ongelukken kom ik zeker af!
En misschien rij ik de zaterdag mee de laatste verkenning van de toer, als ik mag natuurlijk.
Tot den 17den in Klerken

hij zijt welle kome :bounce:
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

slijkcrosserke wrote:Ik ben nog aan het twijfelen tussen deze en Kluisbergen.
Veel zal afhangen van de zaterdag, feestje tot de vroege uurtjes #-o

Nie twijfelen en afkomen naar KLerken , we beloven een mooi parkoer en dikke ambiance en vergeet ook de surprise niet op 1 km van het einde !! :P
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

Merci Rik C. voor den uitleg. 'k Dacht al dat je op pensioen was (dat begint toch rap te naderen zekers ? ? :wink: ) , met da 'k hier al die andere namen op dat forum zag, bij de topic Klerken.
Als we van 't weekend de Kemmelse heuvels overleven, dan gaan we de week erna de Klerkense heuveltjes ook wel aankunnen zeker ?! Veel succes, en ik kijk er alvast verlangend weer naar uit !
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

spijtig genoeg kan ik er niet bij zijn, had nochtans terug uitgekeken naar de steenstraat ](*,) maar ne mens moet keuzes maken. Veel succes
Post Reply