Zo 10/01/2010 Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Ik veronderstel dat deze tocht van de Wielerbond Vlaanderen is. Moet je als lid van de Vlaamse Wielrijdersbond 2.5€ of 3.5€ betalen ?
- little giant
- Mountainbiker
Post by little giant »
dan betaal jij ook gewoon 2.5€, als wij een rit van de Vlaamse betalen wij ook gewoon 2.5€spaghetti_2 wrote:Ik veronderstel dat deze tocht van de Wielerbond Vlaanderen is. Moet je als lid van de Vlaamse Wielrijdersbond 2.5€ of 3.5€ betalen ?
deze tocht behoort tot de top uit de provincie A'pen
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Mtb De Slijkfretters zullen hier ook op het appél verschijnen.....De afstand denken we nog overna...zullen zien wat " Frank Deboosere" voorspeld deze week...
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
zaterdag én zondag sneeuw naar t schijnt..
ik kom in ieder geval af met van lommel cycling! Ik dacht de 47 te doen.. Allee ik zal ook even afwachten wat deboosere zaterdagavond komt vertellen 
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Vorige zondag lag de blose er ginder snel bij en weinig glad. Ben beniewd voor deze zondag met de voorspelde sneeuw
- ATB Herentals
- Mountainbiker
Post by ATB Herentals »
beste bikers,
Wij hebben in 20 jaar nog geen enkele toertocht afgelast.
Hebben al alle weersomstandigheden meegemaakt van sneeuw,ijzel tot droog en supernat en van -15° tot +15°.
Onze ploeg zal klaarstaan om jullie te ontvangen in de beste omstandigheden.
Wij hebben in 20 jaar nog geen enkele toertocht afgelast.
Hebben al alle weersomstandigheden meegemaakt van sneeuw,ijzel tot droog en supernat en van -15° tot +15°.
Onze ploeg zal klaarstaan om jullie te ontvangen in de beste omstandigheden.