Baziel en friends zullen zeker ook aanwezig zijn .onze vriend koen bekaert uit Hooglede die de fiets gewonnen heeftGigi (Tetters Torhout) wrote:den wakkere bakker gits wrote:En n iet vergeten voor de forummers onder jullie EXTRA bevoorradinge bij den wakkere bakker.
Enkel nog een uurken afspreken waneer jullie ongeveer zullen passeren.
opnieuw een hartverwarmend natje en een zoet droogje.
Een TT'ke da je moe door de eindejaarsperiode helpen geraken zonder al te veel gewichtstoename![]()
En voor mij eens een prettige verstrooiinge in men werk.
Aanwezig op de Extra BEVOORRADING:
1 T'bakkerke
2 ...............
Ik zal zeker rijden bakker.
Back to my roots...
Ben van ooglee é, ma ge meugt doar nu dul voarn zien é....
Wo 30/12/2009 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
kom maar eens binnen e mannenBAZIEL wrote:Baziel en friends zullen zeker ook aanwezig zijn .onze vriend koen bekaert uit Hooglede die de fiets gewonnen heeftGigi (Tetters Torhout) wrote:den wakkere bakker gits wrote:En n iet vergeten voor de forummers onder jullie EXTRA bevoorradinge bij den wakkere bakker.
Enkel nog een uurken afspreken waneer jullie ongeveer zullen passeren.
opnieuw een hartverwarmend natje en een zoet droogje.
Een TT'ke da je moe door de eindejaarsperiode helpen geraken zonder al te veel gewichtstoename![]()
En voor mij eens een prettige verstrooiinge in men werk.
Aanwezig op de Extra BEVOORRADING:
1 T'bakkerke
2 ...............
Back to my roots...
Ben van ooglee é, ma ge meugt doar nu dul voarn zien é....![]()
werkt namlijk in de sadef dus gaan we daar een krijgen om te drinken zeker (een warmsoepje)
![]()
Nog eens bedankt aan alle 1460 deelnemers aan onze tocht
ja bakkertje ik zal eens afkomen met marcievus mijn oude leerkracht heeft daar altijd gewoont dus ik weet da goed zijnden wakkere bakker gits wrote:kom maar eens binnen e mannenBAZIEL wrote:Baziel en friends zullen zeker ook aanwezig zijn .onze vriend koen bekaert uit Hooglede die de fiets gewonnen heeftGigi (Tetters Torhout) wrote:
Back to my roots...
Ben van ooglee é, ma ge meugt doar nu dul voarn zien é....![]()
werkt namlijk in de sadef dus gaan we daar een krijgen om te drinken zeker (een warmsoepje)
![]()
Nog eens bedankt aan alle 1460 deelnemers aan onze tocht