07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ben vandaag eens tot aan de hippodroom van Watermael gaan verkennen. JFK, kan je me nog even de exacte straatnaam geven waar ik rendez-vous kan maken met de groep??
Ik kom uit de Boondaeldreef en dan op de Renbaandreef .. het gaat daar in de buurt wel lekker op en af !
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

In principe is Pleinlaan 2 het makkelijkst om rendez-vous te maken met de groep. ;)

Avenue du Lorraine is echter ook mogelijk als je speciaal wilt doen... :roll:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Als ik op tijd daar ben kan ik even de stad infietsen, maar dat doe ik eigenlijk helemaal niet zo graag.
Avenue du Lorraine (helemaal aan het eind waar ie aan terkamerbos uitkomt lijkt me beter. Ik heb je GSM nummer tegen dan wel vermoed ik?
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Sorry jongens ik had er graag bij geweest maar mijne pa viert zijne
70verjaardag en daarom is het groot feest thuis. :drunk: :drunk: \:D/ \:D/
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe. :D :D
Last edited by lucky7 on Fri 30 Jul 2004 22:40, edited 1 time in total.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

goddorie, Lucky, gelle feest er nogal ne keer op los hè!! :wink:

Ik zal pas de laatste moment kunnen beslissen of ik kan komen. #-o Die kartoffelen toch è.
Sifaka
Mountainbiker

Post by Sifaka »

Ik zou graag ook komen, maar ik heb nog geen vervoer. Zijn er mensen uit Gent die ook gaan of mensen die Gent passeren en die nog plaats hebben? Ik woon aan de rand van Gent, vlakbij de R4.
Indien iemand zich geroepen voelt om mij en mijn fiets mee te nemen, laat mij dan gerust iets weten.
Alvast bedankt.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Beethoven (die eveneens uit het Gentse is) zou met het openbaar komen, misschien kun je eens bij hem polsen.
Sifaka
Mountainbiker

Post by Sifaka »

Ik heb hem onlangs gezien, maar het ging er bij hem vanaf hangen of hij op tijd terug zou zijn van zijn reis. Dobbie woont ook in Gent maar is op vakantie en Ren&Stimpy heb ik hier al een tijdje nie meer gezien, ik vermoed dat die ook op vakantie is.
Om alleen met de trein te komen zie ik het niet zo goed zitten. Ik zou vrij snel verloren rijden in Brussel #-o
HorryBorry
Mountainbiker

Post by HorryBorry »

Sifaka wrote:Om alleen met de trein te komen zie ik het niet zo goed zitten. Ik zou vrij snel verloren rijden in Brussel #-o
De VUB campus ligt vlak bij het station van Etterbeek. Als je het station buitenkom, ga je naar rechts en dan aan de volgende lichten terug rechts om aan de start te kunnen verschijnen. :roll:
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

De link die bij de informatie over de Mountainbike.be dag is terug te vinden bespreekt alle mogelijke manieren om de campus te bereiken. Zelfs met het vliegtuig... ;)
Post Reply