Ben vandaag eens tot aan de hippodroom van Watermael gaan verkennen. JFK, kan je me nog even de exacte straatnaam geven waar ik rendez-vous kan maken met de groep??
Ik kom uit de Boondaeldreef en dan op de Renbaandreef .. het gaat daar in de buurt wel lekker op en af !
07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
goddorie, Lucky, gelle feest er nogal ne keer op los hè!!
Ik zal pas de laatste moment kunnen beslissen of ik kan komen.
Die kartoffelen toch è.
Ik zal pas de laatste moment kunnen beslissen of ik kan komen.
Ik zou graag ook komen, maar ik heb nog geen vervoer. Zijn er mensen uit Gent die ook gaan of mensen die Gent passeren en die nog plaats hebben? Ik woon aan de rand van Gent, vlakbij de R4.
Indien iemand zich geroepen voelt om mij en mijn fiets mee te nemen, laat mij dan gerust iets weten.
Alvast bedankt.
Indien iemand zich geroepen voelt om mij en mijn fiets mee te nemen, laat mij dan gerust iets weten.
Alvast bedankt.
Ik heb hem onlangs gezien, maar het ging er bij hem vanaf hangen of hij op tijd terug zou zijn van zijn reis. Dobbie woont ook in Gent maar is op vakantie en Ren&Stimpy heb ik hier al een tijdje nie meer gezien, ik vermoed dat die ook op vakantie is.
Om alleen met de trein te komen zie ik het niet zo goed zitten. Ik zou vrij snel verloren rijden in Brussel
Om alleen met de trein te komen zie ik het niet zo goed zitten. Ik zou vrij snel verloren rijden in Brussel
- HorryBorry
- Mountainbiker
Post by HorryBorry »
De VUB campus ligt vlak bij het station van Etterbeek. Als je het station buitenkom, ga je naar rechts en dan aan de volgende lichten terug rechts om aan de start te kunnen verschijnen.Sifaka wrote:Om alleen met de trein te komen zie ik het niet zo goed zitten. Ik zou vrij snel verloren rijden in Brussel