SCOTT GENIUS 40 MODEL 2009 UPDATE

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
driven
Mountainbiker
Location: cube stereo k18 customized/van nicholas zion onderweg

Post by driven »

mooie bike hoor maar idd even de shifters en remhendels verwisselen
ndcbiker
Mountainbiker

Post by ndcbiker »

Gerre wrote:Hoe valt deze vork mee bij de steile klimmetjes?
.

Gebruik je eigenlijk ooit de 150mm?
Maybe nog een witte stuurpen?
Het lukt perfect bij de stijle klimmetje.Vooraan meestal veerweg 130mm bij hele steile 110mm achteraan veerweg 95mm

Nooit gebruik ik eigenlijk de veerweg 150mm niet vraan en niet achteraan.

mja
ndcbiker
Mountainbiker

Post by ndcbiker »

eiri wrote:Wat zijn ze mooi, zo'n Genius, he?

Een aantal upgrades zijn zeker een technische verbetering, zoals de het zadel, wielset, pedalen en de gripshifters. Dat wil niet zeggen dat ik de fiets daardoor overal mooier vind geworden (m.n. de witte onderdelen en de barends), maar dat is dus persoonlijk.

Wat is precies je wielconfiguratie en wat weegt ie? Ik ben zelf aan het orienteren op Tune of Chris King naven en ZTR 355 velgen. Rij je tubeless?
Gerre wrote:Gebruik je eigenlijk ooit de 150mm?

150 mm gebruik ik niet constant, alleen op de echt technisch stukken waar ook wel eens een drop in zit. Op de achtervering vaker dan de voorvering.

In ieder geval heel veel plezier met deze fiets!
De velgen zijn dt swiss 4.2 d met ook dt swiss spaken en hope pro 2 naven.D e wielen wegen samen 1.545kg zonder scijven,banden en cassete.Ik rij niet tubeless.
De naven zijn niet de lichtste maar zijn zeer goed afgedicht en lopen zeer licht.De naven van tune zijn wel lichter,maar heb mijn bedenkingen erbij over de langdurige kwaliteit.
Post Reply