Zo 15/11/2009 Roosdaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
NicoDT
Mountainbiker

Post by NicoDT »

reddykilowatt wrote:aha den 15 november is't in Roosdaal; te moeite, daar kunt ge uw dikwijls opblazen. ben dit jaar op de afspraak, tis wel al een paar jaar geleden dat ik nog ne keer kon komen. Wolfkens zet de leffe maar koud en voor niet te vergeten ziet dat daar terug die schone mokkes zijn.
schone mokkes? Ik ga eens naar het pajottenland afzakken me dunkt!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik bezie dat affiche'ke en wat zie ik !! ik sta verdorie op jullie affiche toch wel zeker hier wat hoger ( links beneden ).
Voor de zoveelste keer op rij kom ik graag terug afgezakt naar Pamel - Roosdaal met de Mountain Challengers.

MaC'Red 8)
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

MaC'Red wrote:ik bezie dat affiche'ke en wat zie ik !! ik sta verdorie op jullie affiche toch wel zeker hier wat hoger ( links beneden ).
Voor de zoveelste keer op rij kom ik graag terug afgezakt naar Pamel - Roosdaal met de Mountain Challengers.

MaC'Red 8)
zeg MaC'Red, ge pakt toch de rest van uw zwete Maanen mee hé ?
ps : ge mocht mee op de affiche .... omwille van uwen schoonen bike :-D
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Raffie wrote:
MaC'Red wrote:ik bezie dat affiche'ke en wat zie ik !! ik sta verdorie op jullie affiche toch wel zeker hier wat hoger ( links beneden ).

MaC'Red 8)
zeg MaC'Red, ge pakt toch de rest van uw zwete Maanen mee hé ?
ps : ge mocht mee op de affiche .... omwille van uwen schoonen bike :-D
der zullen zwette maanen zijn maar ik kom met de Mountain Challengers zenne

MaC'red 8)
cat woman
Mountainbiker

Post by cat woman »

Ben nog aan 't nagenieten van de Wolfkens rit, die we vorige zaterdag gaan inspecteren zijn. Wie graag zijn kuiten voelt, kan gerust afkomen, want ik weet verdorie goed waar ze liggen. De bergskens zijn talrijk. Zelfs als je de 38 km doet, zal je niet gespaard worden van spierpijntjes. Maar 't is toch daar voor dat we het doen zeker hé ? :bounce: :bounce: :bounce:
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Het zal voor mij de eerste rit zijn in de modder na de lange droogte. 'k Zal al wat lucht uit mijn banden laten.
Jullie schrijven altijd Roosdaal maar het is toch in Pamel, niet?
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

lukke wrote:Het zal voor mij de eerste rit zijn in de modder na de lange droogte. 'k Zal al wat lucht uit mijn banden laten.
Jullie schrijven altijd Roosdaal maar het is toch in Pamel, niet?
Pamel is de deelgemeente van Roosdaal waar onze tocht vertrekt.
Maar de tocht gaar door Roosdaal :wink:
kharma
Mountainbiker

Post by kharma »

hebben deze rit (voor eerste x) op onze agenda staan ... hoeveel hgtm bedraagt deze toertocht (lange afstand)? tx
cat woman
Mountainbiker

Post by cat woman »

@ Kharma

Vorig jaar hadden we iets van een 750 hm op het grote parcours, dit jaar hebbden we er een paar asfaltbaantjes van tussen gelaten, dus de teller zal tot een 46 km komen en d'r zullen een paar hm (metertjes) minder zijn. Maar hij is nog zwaar genoeg !!!
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

Dit jaar ben ik weer ook van de partij, na een pechdag 2 jaar geleden en vorig jaar andere verplichtingen. Tesamen met enkele mannen van Aspelare.
Post Reply