Hey youri35 bedankt, ga dat eens checken!youri35 wrote:fietsen Jowan verhuurt MTB's en dat is maar een paar kilometer van de start
Zo 08/11/2009 Amougies-Mont De L'Enclus
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: fietsverhuur
Ga ganse tijd in uw wiel hangenafdalerke wrote:zou liever hebben da niet gaat ben je zo beuOxydo wrote:Ben mijn fiets nog kwijt tot dinsdag
Zou graag deze TT meerijden. Iemand een idee of er fietsverhuur is in de buurt van de start?
Thnx
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Deze nacht
met de lampjes op het stuur een toertje gaan doen in de streek.
Wat ik heb zien hangen van pijltjes belooft enorm veel goeds!!!
Dit wordt een toppertje! Dus zeker aanwezig!!!
Wel bandjes kiezen met een grof profiel of het wordt wandelen
Tot zondag!!
Wat ik heb zien hangen van pijltjes belooft enorm veel goeds!!!
Dit wordt een toppertje! Dus zeker aanwezig!!!
Wel bandjes kiezen met een grof profiel of het wordt wandelen
Tot zondag!!
Na de regen van deze nacht en reeds gans de ochtend en het padje kennende vrees ik dat hetj nu helemaal niet meer berijdbaar zal zijn , zeker als er eens 100 gepasseerd zullen zijn.meester biek wrote: De 'single track' in het bos was nog net berijdbaar,
Misschien kunnen ze nog een alternatief maken want alles is beter dan wandelen.
Heb hier nog banden liggen met supernoppen op en die vliegen er zeker op.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Met de juiste bandendruk en een stel goeie banden, is alles daar berijdbaar waar er pijltjes hangen toch zeker de stukken die wij hebben gedaan op en rond de kluis.vermeulen wrote:Na de regen van deze nacht en reeds gans de ochtend en het padje kennende vrees ik dat hetj nu helemaal niet meer berijdbaar zal zijn , zeker als er eens 100 gepasseerd zullen zijn.meester biek wrote: De 'single track' in het bos was nog net berijdbaar,
Misschien kunnen ze nog een alternatief maken want alles is beter dan wandelen.
Heb hier nog banden liggen met supernoppen op en die vliegen er zeker op.
En 't was dan nog donker
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Niet veel zin om morgen ver te rijden met de auto, dus opstaan koekskes halen bij de bakker en een mooi alternatief in eigen streek.
Een fokkietje en met het vloke den berg over tot in Amougies voor een ritje
in eigen tuin.
Vroeger toch altijd een ritje met heel wat hm en aangepast aan de periode van het jaar.
Eens zien hoe crazy die Crazy Bikers wel zijn.
Hopelijk hier en daar een crazy fantasietje alhoewel de ondergrond zelf wel voor fantasietjes zal zorgen, of mijn versleten RR
Een fokkietje en met het vloke den berg over tot in Amougies voor een ritje
in eigen tuin.
Vroeger toch altijd een ritje met heel wat hm en aangepast aan de periode van het jaar.
Eens zien hoe crazy die Crazy Bikers wel zijn.
Hopelijk hier en daar een crazy fantasietje alhoewel de ondergrond zelf wel voor fantasietjes zal zorgen, of mijn versleten RR
Ja ben de eerste voor reactie.Denk dat ze al grogie in hun zetel liggen.
PRACHTIGE TOCHT.Veel volk.Hier en daar wat vettig maar viel zeker mee.Plezant om zo op en af van de kluis te rijden.mooie stukken,wel bekent maar het blijft de moeite met de patersberg er nog bij.heel goede bevoorading ,bepijling,seingevers.Al de belanstelling van vandaag hoeft niet naar de beruchte tocht van middelkerke te gaan.
Ik kwam zelfs af van brugge om deze te rijden.Mijn voorkeur blijft om naar de vlaamse ardennen af te zakken..Deze rij ik volgend jaar zeker terug 49KM 750 Hoogtemeters. 
PRACHTIGE TOCHT.Veel volk.Hier en daar wat vettig maar viel zeker mee.Plezant om zo op en af van de kluis te rijden.mooie stukken,wel bekent maar het blijft de moeite met de patersberg er nog bij.heel goede bevoorading ,bepijling,seingevers.Al de belanstelling van vandaag hoeft niet naar de beruchte tocht van middelkerke te gaan.
- rolling stone
- Mountainbiker
Post by rolling stone »
voila den dezen is uit zijne zetel geraakt en met veel moeite
inderdaad een mooie tocht met uitstekende bevoorradingen een perfekte bepijling en dank aan de vele seingevers
.
onderweg nog getwijfeld of ik wel zou gaan voor de grote afstand en tenslotte toch de 50 gereden. wat me vandaag is opgevallen dat dit een goeie organisatie is met veel volk waarop ze kunnen rekenen.
bedankt aan de CRAZY WHEELS om deze tocht over te nemen

tot volgend jaar.
inderdaad een mooie tocht met uitstekende bevoorradingen een perfekte bepijling en dank aan de vele seingevers
onderweg nog getwijfeld of ik wel zou gaan voor de grote afstand en tenslotte toch de 50 gereden. wat me vandaag is opgevallen dat dit een goeie organisatie is met veel volk waarop ze kunnen rekenen.
bedankt aan de CRAZY WHEELS om deze tocht over te nemen
tot volgend jaar.