Oostenrijk

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Blubberduck wrote:van 19 juli tot 2 augustus in het MTB paradijs Ischl :drunk:
F***, ik ga van 4 tot 16 juli naar Ischgl. Volgende keer moeten we beter afspreken zodat we samen wat toerkes kunnen doen. Als ik nog tijd heb zal ik je wat do's en don'ts doorsturen. Ben o.a. van plan om met de http://ischglbike.at van Ischgl te gaan rijden en een Fahrtechnik-cursus te volgen.

Als jij of iemand anders tips heeft ivm Ischgl, laat maar komen.
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Willem DC en ik zitten ook in Oostenrijk tussen 4 en 16 juli. Waar we juist gaan neerstrijken is nog niet vastgelegd, maar in het weekend van 10juli doen we alvast mee aan de Salzkammergut-trophy (wereldkampioenschap marathon dit jaar)
Ga jij daar ook naartoe Jerommeken?
En anders, als we vrij dicht bij Ischgl terechtkomen kunnen we mss eens afspreken op samen een toer te rijden.
Guest

Post by Guest »

Van 2-9 in Stubaital (Fulpmes) als voorbereiding op de Dolomiti.
Een vijftal jaren achtereen in het Oetzdal geweest, tussen Oetz en Sölden.
Daar zijn meer routes dan je bij elkaar kan biken op een week.
Vanuit Imst (dat buiten de kleine dalen ligt) ben je zo in het Oetzdal en het Kaunertal en voral het Pitztal.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Mijn vriendin en ik gaan tussen 18 en 30 juni naar het Salzkammergut.
De juiste periode zal bepaald worden door het weer. 8) :colors:
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

@Jerommeke, laat maar komen die do's & don'ts :P
alvast THANKS, :wink:
greetz
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Splenter wrote:... in het weekend van 10juli doen we alvast mee aan de Salzkammergut-trophy (wereldkampioenschap marathon dit jaar)
Ga jij daar ook naartoe Jerommeken?
En anders, als we vrij dicht bij Ischgl terechtkomen kunnen we mss eens afspreken op samen een toer te rijden.
Nee, 't is een familievakantie dus geen uitstapkes van dit kaliber.

Wat betreft Ischgl : ik zit in hotel Tirol, om evnetueel af te spreken is met makkelijkst een boodschap bij de receptie achter te laten.
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

@ Jerommeke, moet lukken 'k zit in hetzelfde hotel Tirol. 8)
F*** inderdaad, amper enkele dagen verschil en we konden een paar tt tesamen rijden. :roll:
PS. ga je ook mee biken met de schone vrouwelijke gids van het hotel (ik kan het weten was ik logeerde er verleden jaar ook)
Zij doet ook de bergwandelingen en ze verklaarde mij "Verruckt, nicht gans Normal!!" gek dus :roll: omdat ik altijd naar boven liep in plaats van stappen. :bounce:
Misschien kan ik je nog info achterlaten aan de balie, als ik weet wie je bent natuurlijk!? #-o
tot kijks,
greetz
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Het is dus quasi zeker dat we ook in Ischgl gaan terecht komen. Weliswaar op een camping :D , maar das het echte avontuur eh 8)
Als we het vinden springen we wel eens binnen in hotel tirol ;)
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Splenter wrote:Het is dus quasi zeker dat we ook in Ischgl gaan terecht komen. Weliswaar op een camping :D , maar das het echte avontuur eh 8)
Als we het vinden springen we wel eens binnen in hotel tirol ;)

Doe dat ! 't zal moeten lukken dat ze Leffe hebben in 't hotel maar ik trakteer zeker op iets lekkers !

@the duckman : jammer, ik ben er maar tot 16/7 - misschien heb jij tips voor mij ?
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

@ Jerommeke,
inderdaad 'k had miskeken naar jou datum, maar mocht je iets leuk of speciaal meegemaakt hebben, laat misschien (als je wilt :wink: 8-[ ) iets achter bij de balie op naam van Jean-Pierre uit Avelgem :roll: :-s .

Heb je al gesurft naar de site van Ischl, daar vind je al de routes (35) met leuke annimaties van bepaalde routes. \:D/
Greetz
Post Reply