NIEUWE MTB CLUB REGIO HARELBEKE (just for fun)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Tim_Prodigy
- Mountainbiker
Post by Tim_Prodigy »
Jullie starten dit weekend toevallig niet in de Guldenberg tocht van Gullegem ?samdevos wrote:geen schrik hebben , ik vindt het totaal niet erg om trager te rijden ... omgekeerd is ambetanter natuurlijk.
we zouden best even afspreken . om gewoon eens te gaan rijden
Mss dan meteen ook samen met tim_prodigy alst het kan :)
Zie er al naar uit eens met een groepje van jullie leeftijd te rijden, zo eeuwig moederziel alleen toeren is toch ook dat niet
Hey
Kben van Ingelmunster en 24j en zie da wel zitten om zo wa ttkes te rijden met een bendeke want alleen is wok maar alleen é.
Kzal wel direct erbij vermelden dak nog ne beginneling ben... gestart sinds eind april ma toch al +- 1000km erop zitten.
Gemiddelde varieert wat van 18 tot 22 km/u naargelang het parcour.
Khoop dat dit geen belemmering is...
grtz
Kben van Ingelmunster en 24j en zie da wel zitten om zo wa ttkes te rijden met een bendeke want alleen is wok maar alleen é.
Kzal wel direct erbij vermelden dak nog ne beginneling ben... gestart sinds eind april ma toch al +- 1000km erop zitten.
Gemiddelde varieert wat van 18 tot 22 km/u naargelang het parcour.
Khoop dat dit geen belemmering is...
grtz
- Tim_Prodigy
- Mountainbiker
Post by Tim_Prodigy »
Ik start zaterdag normaal ook in Gullegem...Vennekeu wrote:Ja zaterdag start ik in Gullegem, kweet niet wie er nog aanwezig is van jullie of naar waar gaan jullie dit weekend?
grtz
grtz