En zo werden we over veld- en bospaden richting Linkhout-Lummen geleid, met als afwisseling tracks in het bos op en af. Hier en daar kregen we vals plat voorgeschoteld, dat was te voelen aan de benen! We passeerden het natuurgebied Schulensbroek aan het Schulermeer met een cafetaria in de vorm van een schip. Ik ben daar even blijven staan kijken naar een beginnend windsurfer. Ik had het gevoel dat ik daar ooit al eens geweest ben, misschien tijdens een TT vanuit Diest of vanuit Peer, zou dat kunnen? Ge moest toen ook over het grind naar beneden en dan langs het water. Het was de eerste keer dat ik deze TT reed. In Herk-De-Stad, ter hoogte van de Langgorenstraat, en dat is geen schrijffout, het gaat niet over konijnen
Ik ben via Overpelt-Holven naar huis gereden, in de hoop iets te kunnen zien van de 4 uren, maar daar was nog geen leven te bespeuren. Ik had daar graag aan mee gedaan, maar ik kon geen maten vinden. Dat zal daar nu bezig zijn. Onderweg naar huis veel wielertoeristen en mensen op de fiets, genietend van deze prachtige zomerdag.
De bikers van hierboven trekken morgen naar Haasrode. Ik twijfel nog tussen Opoeteren en Haasrode! Er zijn er ook nog andere die de moeite waard kunnen zijn!