16/08/09 OPOETEREN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Als ik de 100 kan, kan iedereen de 100 aan :-D
Ben een echt ouwe ros, maar met wat karakter en nie te snel in het begin, je kracht doseren en tussen de bevoorrading een reepje of wafel en gel of wat dan ook eten, kom je er ook (vergeet niet dat de terril aan de Maasvalley ongeveer de helft van het marathon is)...dwz, je moet terug het Kempisch plateau op, met de Neeroeteren enz op het menu.
Dus, slow down in het begin, wees niet te "explosief", rijd op eigen tempo en niet op iemand anders tempo indien deze hoger is dan het uwe.
Vorig editie startte ik met n°091 en bij de laatste aangekomen. Het is geen chrono of geen competitie.
biketastic
Mountainbiker

Post by biketastic »

de terril is die in mijn achtertuin, dat wist ik bv niet :lol: dan kan ik nog altyd gewoon stiekem langs village naar huis vluchten alst nie meer lukt. :oops:

Zoals ik zei fiets ik op hartslag en ik ga op mijn eentje deze keer dus ik moet mezelf wel in bedwang kunnen houden. :wink:

"VEEL" eten heb ik ondertussen geleerd en heeft ervoor gezorgd dat ik veel meer kan dan ik dacht :bounce:

C u aan de finish, we zullen ongeveer gelijk aankomen. #-o
Bikerboy Eik
Mountainbiker

Post by Bikerboy Eik »

De Bikerboys zullen aanwezig zijn :P
mark 01
Mountainbiker

Post by mark 01 »

Op de 20 en 40 km : 1 bevoorrading
Op de 75 en 100 km : 3 bevoorradingen
Op de 115 km : 4 bevoorradingen.
macma
Mountainbiker

daginschrijving

Post by macma »

Hoi,

wil zondag graag ook mee fietsen met de 100km maar zie dat je dit via een voorinschrijfing had moeten doen of op de dag zelf...............maar ik kom vanuit het midden van nederland en om nu te voorkomen dat ik voor niets afreis..................weet iemand in of er onbeberkt op de dag ingeschreven kan worden..............?

groet,

Martin
Nielsm
Mountainbiker

Post by Nielsm »

Daginschrijving : € 12 ter plaatse
Jef Pedal
Mountainbiker

Post by Jef Pedal »

mark 01 wrote:Op de 20 en 40 km : 1 bevoorrading
Op de 75 en 100 km : 3 bevoorradingen
Op de 115 km : 4 bevoorradingen.
Kun je onderweg nog beslissen of je de 75, 100 of 115 km doet of moet je op een bepaald moment een keuze maken? Het zou goed zijn moest ik op de 75 km nog kunnen beslissen om al dan niet voor de 100 of 115km te gaan.

greetz
biketastic
Mountainbiker

Post by biketastic »

Idem hier, maar misschien ook andersom. Op de 115 toch nog kiezen voor 100 of 75 ?

Maar voor 12 € wil ik 4 bevoorradingen dus ik moet wel de 115 doen :lol:
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Spookvanhetbos wrote:Als ik de 100 kan, kan iedereen de 100 aan :-D
Ben een echt ouwe ros.
Na veel goede dingen gelezen te hebben hier ben ik vorige zondag ook eens gaan kijken in die bossen. Auto gezet aan salamander, die downhill 2x gedaan, dan mechelse bos, litzberg, 3 terrils op de maasvallei en terug naar salamander. Idd prachtige streek
Zowat 60 km gedaan, maar ik was toch behoorlijk moe. Ben wel nog maar 1,5 jaar bezig, maar ben ook 30 jaar :oops: . Op vlak van conditie moet ik dus nog een pak trainen.
Ik heb respect voor u meneer spook dat gij dit kunt =D>
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

flipp wrote:
Spookvanhetbos wrote:Als ik de 100 kan, kan iedereen de 100 aan :-D
Ben een echt ouwe ros.
Na veel goede dingen gelezen te hebben hier ben ik vorige zondag ook eens gaan kijken in die bossen. Auto gezet aan salamander, die downhill 2x gedaan, dan mechelse bos, litzberg, 3 terrils op de maasvallei en terug naar salamander. Idd prachtige streek
Zowat 60 km gedaan, maar ik was toch behoorlijk moe. Ben wel nog maar 1,5 jaar bezig, maar ben ook 30 jaar :oops: . Op vlak van conditie moet ik dus nog een pak trainen.
Ik heb respect voor u meneer spook dat gij dit kunt =D>
Hemel hem maar niet te zeer op,straks denk hij dat hem sven nijs is. :-({|=
Post Reply