MOERBEKE-WAAS (o-vl)20-21 juni+PROVINCIAAL KAMPIOENSCHAP

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
n_biker
Mountainbiker

Post by n_biker »

ludos7 wrote:T' ligt serieus vettig in den bos jongens, iemand wat dompelpompen op overschot?
tzal wel rap drogen , ze geven goei weer
alhoewel da ge der nie veel moogd van geloven , kijk maar naar gisteren in vilvoorde #-o
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

toestanden zoals in Vilvoorde kan op onze zanderige ondergrond niet.Indien er tegen dit week-end nog ergens te diepe plassen staan worden die vakkundig weggewerkt.We zijn vandaag begonnen met opbouw parcours en alles ligt er al goed bij. Dus tegen het week-end zal alles kurkdroog liggen(of er moet nog een zondvloed passeren) [-o<
De prijzenverdeling zal later op de week hier op het forum nog verschijnen.
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

Ik ben gisteren al eens stiekem gepasseerd :) 't Ligt er inderdaad droog bij.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Zie dit artikel op de homepage (met oa. het volledige programma van het weekend.

Deze wedstrijd telt als prov. kampioenschap, wat verplichte deelname betekent voor iedere Oostvlaamse renner die MTB als hoofdiscipline heeft aangeduid bij WBV.
J-BIKER
Mountainbiker

Post by J-BIKER »

langs ne kant vind ik het belachelijk dat dit verplicht is.
Er wordt vergeten dat er renners zijn examens hebben.

maar hoe dan ook, ik zal der zijn!
marathonman
Mountainbiker

Post by marathonman »

Moet ik nu echt de WBV inlichten dat er een verjaardagsfeestje voor mijn dochter is waardoor ik niet kan komen?! Dit is toch ronduit belachelijk! Als ze mij schorsen en me niet laten starten in Habay-la-Neuve gaat het kot daar te klein zijn.
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

das wel dwaas verplichte deelname #-o , anyway ik ga zoiezo :lol: , en het ligt er inderdaad al vrij droog bij ja
marc vanomobilbiker
Mountainbiker

Post by marc vanomobilbiker »

marathonman wrote:Moet ik nu echt de WBV inlichten dat er een verjaardagsfeestje voor mijn dochter is waardoor ik niet kan komen?! Dit is toch ronduit belachelijk! Als ze mij schorsen en me niet laten starten in Habay-la-Neuve gaat het kot daar te klein zijn.
Deze regel is altijd al van toepassing geweest en het is een klein ding om een mailtje te sturen.
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

marathonman wrote:Moet ik nu echt de WBV inlichten dat er een verjaardagsfeestje voor mijn dochter is waardoor ik niet kan komen?! Dit is toch ronduit belachelijk! Als ze mij schorsen en me niet laten starten in Habay-la-Neuve gaat het kot daar te klein zijn.
Die schorsing gaat volgens mij niet direct in maar ik meen mij van vroeger in het veldrijden te herinneren dat niet deelname aan een PK betekende dat je niet kon deelnemen aan een BK dus in uw geval zou ik toch eens goed informeren!!
marathonman
Mountainbiker

Post by marathonman »

Kan zijn dat die regel al bestond. Maar wat doe je dan met renners die niet deelgenomen hebben aan het BK? Een maand schorsen? Ik heb verschillende BK's als elite-renner niet deelgenomen en nooit een schorsing gehad.
Als die regel al zolang bestaat en nooit consequent is toegepast moeten ze eerst iedereen, desnoods per mail, persoonlijk verwittigen vooraleer sancties te treffen.
Ik doe al 20 jaar competitie en heb al honderden wedstrijden gereden maar ik wist niks van die regel. Volgens mij zullen de meeste bikers opkijken als ze dit horen. En niet iedereen leest dit forum! Werk aan de winkel voor de WBV!!!
Post Reply