Pas dit item gezien, er was ook een item lopende bij toertochten onder de naam 'Dohan'. Ben er ook geweest, idd. een aanrader. De tombola-prijzen werden uitgedeeld aan de inschrijvingstafel (maar daar is het nu wat te laat voor, vrees ik) Ik kreeg een paar winterhandschoenen twv. 35 Euro. BTW, Greenie, je bent een paar keer de Semois overgestoken, niet de Lesse ...greenie wrote:ik stond met de organisator efkens te klappen en die vroeg naar mijn tombola-lotje. Ik heb hem dat dan gegeven en ik had prijs (ofwel had hij nog iets liggen, waar hij niet vanaf geraaktesaiko wrote:waar vond ge die tombola uitslagen ?)
Een of andere verzorgende huidcrème van L'Oreal
05/07/09 - Raid des Sorcieres
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Semois iddMurdock wrote:Pas dit item gezien, er was ook een item lopende bij toertochten onder de naam 'Dohan'. Ben er ook geweest, idd. een aanrader. De tombola-prijzen werden uitgedeeld aan de inschrijvingstafel (maar daar is het nu wat te laat voor, vrees ik) Ik kreeg een paar winterhandschoenen twv. 35 Euro. BTW, Greenie, je bent een paar keer de Semois overgestoken, niet de Lesse ...greenie wrote:ik stond met de organisator efkens te klappen en die vroeg naar mijn tombola-lotje. Ik heb hem dat dan gegeven en ik had prijs (ofwel had hij nog iets liggen, waar hij niet vanaf geraaktesaiko wrote:waar vond ge die tombola uitslagen ?)
Een of andere verzorgende huidcrème van L'Oreal