30&31/05/09 Boom (Summerbikefestival)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Was idd een zeer mooi en technisch parcours, heb enkel maar het testparcours (drie keer) gereden wegens tijdsgebrek. Dit testparcours loopt simultaan met het begin van de verschillende toertochten en is echt wel de moeite waard je hebt de mogelijkheid om de fietsen eens grondig te testen wat we met de Turners dan ook gedaan hebben. Man man man wat een machine we kunnen weeral dromen....Knap van de organisatie om zo een circuit uit hun mouw te toveren.

-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Vanavond heeft Kadee het meest geteisterde stuk weer gekontroleerd en hersteld op een paar plekjes, meeste was nog intact. Morgenvroeg voor 7 u wordt er weer gecheckt en rijden we direct naar het gevoelige gebied waar schijnbaar iemand met een witte hond grondig tewerk gaat met pijlen omdraaien, verwijderen en linten kapottrekken, palen breken etc.treker wrote:die zijn in de kleiputten er staan gevaarborden is zeker geen overbodige luxe ik hoop dat ze voor morgen de pijlen en linten nog eens checken eerste stuk tot aan bevoorrading was heel knap doe zo voort en hopelijk volgend jaar terug daar een tt mag wat langer zijn maar in ieder geval proficiaat
Als we die morgenvroeg treffen gaat ie niet jarig zijn
Is al klacht ingediend bij de politie.
We doen er alles aan om morgen in de vroege uurtjes alles 2 maal te checken en herstellen waar nodig!!
-
fonzarelie
- Mountainbiker
Post by fonzarelie »
dat zal zeker geen overbodige luxe zijn denk ik
verder leuk parcour wel paar trikie afdalingen (soms beetje )omdat kids er ook door moesten
doe zo verder en tot volgend jaar zeker ?
verder leuk parcour wel paar trikie afdalingen (soms beetje )omdat kids er ook door moesten
doe zo verder en tot volgend jaar zeker ?
ik, ben van de streek en heb hier verschillende nieuwe stukken leren kennen, het stuk voor de bevoorrading was technisch voor de betere er hebben hier verschillende bikers de grond gesmaakt. De bepijling was inderdaad een probleem, onderweg iemand met zijne hond tegengekomen die pijlen aan het verzamelen was, met diene mens praten had blijkbaar geen zin want hij ging zijne hond los laten op ons. Morgen gaat het normaal drukker zijn dan vandaag dus goed uitkijken naar de pijlen
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker
Post by Ghostbiker Mrc »
T'is niet echt om schrik van te krijgen Tarzantarzan wrote:Amaai, krijg al schrik...morgen komen wij eraan.petruske wrote:juist terug vn boo (de schorre) mooi toerke maarwel veel gevaarlijke afdalingen en toch zekers voor met kleine gasten .iemand zefs goed zien vallen in een afdaling (tak door kaak) en zekers toc volgend jaar
Wat maken die afdalingen zo gevaarlijk ?
was het deze avond weer prijs dan?
als ik morgenvroeg uit mijn bed geraak kan het misschien zijn dat ik terug tot daar kom om mee te pijlen , ondertussen sta ik wel al vol krassen en muggebeten, ligt mijn gat open :) , maar kan het niet over mijn hart krijgen om ullie da alleen te laten doen :) .
zal eens horen bij ons madam en anders tot morgen vroeg , hem uwe nummer dus als ik eruit geraak bel ik wel.
Voor zij die schrik krijgen , het eerste deel loopt grotendeels op over en door de schorre en de kleiputten , vanaf de bevoorrading word het echter een plattere toer , daar boom nog steeds niet in de ardennen ligt.
ik rij zelf nog maar vanaf februarie ergens , heb met moeite 1 tt gereden, en rij voor de rest enkel in de buurt van heffen rond , ik heb daarstraks het eerste deel van de tt ter controle mee afgereden en ben niet onderuitgegaan.
mvg
Bert
als ik morgenvroeg uit mijn bed geraak kan het misschien zijn dat ik terug tot daar kom om mee te pijlen , ondertussen sta ik wel al vol krassen en muggebeten, ligt mijn gat open :) , maar kan het niet over mijn hart krijgen om ullie da alleen te laten doen :) .
zal eens horen bij ons madam en anders tot morgen vroeg , hem uwe nummer dus als ik eruit geraak bel ik wel.
Voor zij die schrik krijgen , het eerste deel loopt grotendeels op over en door de schorre en de kleiputten , vanaf de bevoorrading word het echter een plattere toer , daar boom nog steeds niet in de ardennen ligt.
ik rij zelf nog maar vanaf februarie ergens , heb met moeite 1 tt gereden, en rij voor de rest enkel in de buurt van heffen rond , ik heb daarstraks het eerste deel van de tt ter controle mee afgereden en ben niet onderuitgegaan.
mvg
Bert
Ben juist terug uit Boom. Amaai wat een knap tourtje
Ik woon in de streek en ben wreed verrast. Ik wist niet dat er zoveel single-tracks te vinden waren, m.aw. ik ben stukken tegengekomen die ik voor het eerst vvor de wielen kreeg.
Wat was dat met die afdalingen. Soms op het randje af (ik denk aan de mindere rijtechneuten) maar heb mij wreed neig geamuseerd.
Tot aan de bevoorrading was het één en al genieten. Daarna was het net iets platter maar nog altijd zeer aangenaam om te fietsen
Ik zou zeggen om zo voort te doen. Het initiatief is voor herhaling vatbaar

Wat was dat met die afdalingen. Soms op het randje af (ik denk aan de mindere rijtechneuten) maar heb mij wreed neig geamuseerd.
Ik zou zeggen om zo voort te doen. Het initiatief is voor herhaling vatbaar