ontwrichting sleutelbeen

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
steve
Mountainbiker

Post by steve »

veel beter schap,

aan elkaar zetten = inkorten !
vroeger deden ze dat , maar had je lange revalidatie.
nu de dag word dat inderdaad zo opgelost
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

het plaatje zit niet goed...is wat te groot zodat de bewegingen van de schouder immens beperkt worden :-? . Het moet er dus zo snel mogelijk terug uit gehaald worden, maar dat kan ten vroegste binnen 6 weken (dixit dokter). Fietsen lukt gewoon niet (geraak moeilijk aan mijn stuur). 'k Ga me rollen aanschaffen, de ronding rond mijne navel wordt te groot. :lol: en gans mijn zomerseizoen is naar de botten.
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

Willy,

jou dokter is een amateur. Zo 'n oprattie vereist een grote know-how en dedene die u geopereerd heeft is zeker één die enkel aan zijn operatie -kamer denkt. Die vol moet zijn op de dagen dat hij deze tot zijn beschikking heeft.
Voor zo een probleem zoudt ge niet mogen laten opereren hebben. Ge gaat hier nu zeer lang op de sukkel zijn en wat het ergste nog is, ge gaat nooooooit meer een redelijke lmobiele schouder hebben en de zes weken
dat ge moet wachten is eenvoudig dat de chirurg zijn operatie 's gevuld zijn en u een afspraak geeft wanneer het hem uitkomt.
Ge moet een 2é opinie gaan vragen bij een andere arts en ge gaat versteld staan wat zijn analise gaat geven.
Ge had beter naar een veearts met je probleem gegaan dan had ge nu al gefietst en geen langdurige pijn gehad.
Zeer veel operaties zijn niet nodig maar dikwijls moeten de chirurgen een
volle agenda halen naar hun operaties toe. Want opereren brengt zeer veel euro 's op en een visite is voor hun maar kleingeld.
Let op, er zijn wel goede chirurgen maar zeer dikwijls zijn het zonen van vaders die vroeger in dezelfde klinieken werkten en meer op commerciele basis handelen.

Ze zouden beter aan een vast loon werken dat zou veel verbeteren.

doctor
Post Reply