Rolarius route Roeselare
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Zou dit nog zo een hindernis kunnen zijn? Boer zal wel niet echt content zijn vrees ik.tibootje wrote:momenteel zijn er nog een paar hindernissen die moeten worden opgeruimd, maar alles komt in orde.

Bordje wijst door het veld...

Andere kant van het veld, en inderdaad, iets verder staat nog een bordje, dus dit is de gewenste route.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
PS 'k heb de titel van het topic aangepast...
Nog iets om rekening mee te houden: in het weekend van 16 en 17 mei staat het centrum van Moorslede op zijn kop want dan is het 20 uren fietsmarathon.
Of de MTB-route over het parcours van de marathon loopt heb ik nog niet kunnen ontdekken maar op de invalswegen naar Moorslede zal het ook weer een beetje chaos zijn.
Of de MTB-route over het parcours van de marathon loopt heb ik nog niet kunnen ontdekken maar op de invalswegen naar Moorslede zal het ook weer een beetje chaos zijn.
- tjetn bloelink
- Mountainbiker
Post by tjetn bloelink »
heb de vanmorgen ook een deel van de route gereden op sommige plaatsen is het niet echt duidelijk ,wat er moet gebeuren .
heb aan de vier kaven ook een stuk verkeerd gereden
heb aan de vier kaven ook een stuk verkeerd gereden