Meeting Geraardsbergen 27/06/09

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Gert, waarom neem je marathonafstanden in overweging ? Zo sluit je toch veel mensen uit ?
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

pvandebe wrote:Gert, waarom neem je marathonafstanden in overweging ? Zo sluit je toch veel mensen uit ?
Ga er vanuit dat iedereen toch die 40 zal aankunnen of mss nog opteren voor een kleinere afstand? Afhankelijk van het aantal kunnen we wel opsplitsen in 2 groepen na een tijdje
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Wil je naar Geraardsbergen komen om te mountainbiken?

Of ga je omhoog/veldwegbollen?

Indien 1: ik wil best mee.
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

s-biker gert wrote:
pvandebe wrote:Gert, waarom neem je marathonafstanden in overweging ? Zo sluit je toch veel mensen uit ?
Ga er vanuit dat iedereen toch die 40 zal aankunnen of mss nog opteren voor een kleinere afstand? Afhankelijk van het aantal kunnen we wel opsplitsen in 2 groepen na een tijdje
punt 1 er komen soms mensen op een meeting af die niet veel meer dan 40km aankunnen (meermaals meegemaakt op meetings)
punt 2 de bedoeling van een meeting is om het plezant te houden dus geen hoog tempo erop najagen
punt 3 opsplitsen in groepen is geen goed idee zo gaat de intentie van de meeting verloren dat is in eerste plaats om een gezicht op een nickname te plakken
opsplitsen in groepen hebben we ook al eens geprobeerd
dat lukt niet
iedereen wil dan de lange afstand doen waardoor je dan weeral vast zit aan het tempo van de traagste deelnemer
en er mss 5man de korte afstand neemt
een meeting zou ik max 40km nemen en zelfs iets korter
gewoonlijk zitten we rond de 2h30 a 3h voor een tochtje van 35km met de nodige hoogtemeters en de tijd van de bevoorrading inbegrepen
iemand materiaalpech,heel de groep wacht,....
ik heb al een aantal meetings georganiseerd en ik zou het houden op 30 a 35km als er serieuze hoogtemeters inzitten
anders rond de 40km
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

En als ge na de tocht een BBQ-ke doet, dan kunt ge nog veel meer gezichten op nicknames plakken! In de gavers moet dat nog perfect te doen zijn? Of niet?
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

manitou. wrote:
s-biker gert wrote:
punt 1 er komen soms mensen op een meeting af die niet veel meer dan 40km aankunnen (meermaals meegemaakt op meetings)
punt 2 de bedoeling van een meeting is om het plezant te houden dus geen hoog tempo erop najagen
punt 3 opsplitsen in groepen is geen goed idee zo gaat de intentie van de meeting verloren dat is in eerste plaats om een gezicht op een nickname te plakken
opsplitsen in groepen hebben we ook al eens geprobeerd
dat lukt niet
iedereen wil dan de lange afstand doen waardoor je dan weeral vast zit aan het tempo van de traagste deelnemer
en er mss 5man de korte afstand neemt
een meeting zou ik max 40km nemen en zelfs iets korter
gewoonlijk zitten we rond de 2h30 a 3h voor een tochtje van 35km met de nodige hoogtemeters en de tijd van de bevoorrading inbegrepen
iemand materiaalpech,heel de groep wacht,....
ik heb al een aantal meetings georganiseerd en ik zou het houden op 30 a 35km als er serieuze hoogtemeters inzitten
anders rond de 40km
Ok boodschap begrepen, ik zal de grote afstanden schrappen of beter nog de poll verwijderen en gaan voor één afstand
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

En zo leert iedereen bij 8) en palmt ge niet direct de hele streek in :lol:
'k Zou er ook wel 'ns graag bij zijn maar meestal hangt dat nogal af van het moreel van de dag #-o
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuu mods, kan er iemand die poll verwijderen want da lukt nie meer bij mij #-o

@MC jo: 't is om te biken hé, nie om te fretten :lol:

@Hubertje: voor aan u iets nieuw te tonen in de streek, da zal nie gemakkelijk worden denk ik, trouwens we passeren aan u deur ideaal voor de eerste bevoorrading :-D
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Jamaar op een BBQ leer ik de gezichten beter kennen, althans voor den aperitief!!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

MC Jo wrote:Jamaar op een BBQ leer ik de gezichten beter kennen, althans voor den aperitief!!
na een tocht een apres met boef(een goed bord pasta)en zuip é in een café of sporthalcafétaria.
met een bbq zou ik ni beginnen als ik u was eerlijk gezecht :lol:
of gade gij hem organizeren mc jo ?
Post Reply