13/06/09 REGIOTOUR 2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik start voor de 130km, heb al 2 keer 100 en 1 keer 130 gedaan. Vorig jaar ook gestart voor de 130 maar op de Muur afgedraaid naar huis, toch 100km gehaald die dag. Was wel extreem die dag, zo ploeteren :lol:
Ik start in Zottegem, zo heb ik die zware 30km op het einde. Dan kan ik nog altijd beslissen of ik ze doe of niet.
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

hmmmmm... aan het twijfelen tussen deze en de rdhf... gemakkelijkheidshalve zal ik waarschijnlijk voor deze kiezen en dan voor de 130 natuurlijk :P
GM marathon biker
Mountainbiker

Post by GM marathon biker »

Te Haaltert in t'eiland heeft men 3 carter betonblokken gelegd dwars over de reiweg jullie zijn gewaarschuwd.
Ik wens iedereen een veilige rit.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

GM marathon biker wrote:Te Haaltert in t'eiland heeft men 3 carter betonblokken gelegd dwars over de reiweg jullie zijn gewaarschuwd.
Ik wens iedereen een veilige rit.
Kun je eens wat meer uitleg geven, wat en waar juist is het eiland ?
Heb hem al zo dikwijls gereden, maar veel namen waar we passeren ken ik niet ( nog niet echt op gelet ).
Is dit duidelijk zichtbaar, of vlak achter een bocht bv.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Is voorinschrijven verplicht? Zoja, tot welke datum kan dit gebeuren?
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Nee, is niet verplicht. Je kan gerust de dag zelf nog inschrijven op 1 van de startplaatsen.
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Denk dat ik dit jaar ga uitwijken naar Malmedy voor de RDHF alhoewel de regiotoer mijnen hof passeert aan den bosberg :roll:
GM marathon biker
Mountainbiker

Post by GM marathon biker »

De carterblokken liggen als men in wijzerszin rijd tussen Erpe-Mere en Denderhoutem in Haaltert in t'eiland.
Deze liggen zo'n 1a2 km voor de bevoorrading te Denderhoutem.
Net na het bos mussenzele in een afdalingkje op asfalt.
Deze zijn niet goed aangeduid en hebben een betonkleur.
Zal ze proberen in het rood te verven in Juni of dit doorgeven aan mensen die zich bezighouden met het uitpeilen van deze tocht.
In tegenwijzerszin liggen ze zeer gevaarlijk net na een bocht als men rijd
naast de molenbeek.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

OK bedankt, zal er proberen rekening mee te houden.
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

MaC'Red wrote:de regiotoer krijgt altijd een speciaal plekske op mijne kalender, het is nu de 10de keer dat ik deze ga meerijden dus ik mag al ne jubillee vieren :lol: , het is trouwens de 11de editie dit jaar.

Aan vorig jaar hou ik vooral positieve herinneringen over zijnde een sterke companie met veel doorzettings vermogen door de weersomstandigheden met wie we ondertussen al een vriendenkring / clubke hebben opgericht.

Het ijzersterk karakter van MC Anthony dat deze reed na amper 3 maand training en met slicks =D> =D>

Ik schrijf sowieso in voor de 130 km, is het goed weer de dag zelve en de dagen ervoor dan is het deze afstand, voor heroïsche toestanden zoals vorig jaar garant voor de 100 km.

wie o wie hangt zijn wagonneke aan onze trein ?? ( ik weet het dat het nog te vroeg is ervoor maar soit ).

1) MaC'Red
2).....

Mac'Red 8)
MAc'Red: verbetering : na 3 WEKEN "training"
Post Reply