19/04/09 Tangissart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

En.... weet er niemand of het parcours er droog bijligt?
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

ik vrees ervoor... :-?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Ik woon op een kleine 30km van Tangissart en hier heeft het den hele avond goe geregend...droog zal het daar dus niet zijn.

:wink:
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

vandaag hier komen rijden en de benen weten ervan... van begin tot einde zwaar stoempen,zelfs in de afdalingen. veel te veel stukken te voet moeten doen, er echt een beetje over [-X
prachtige omgeving waar het in droge omstandigheden zalig rijden is!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

grr.....ingeschreven voor de 50 en dus ook de 50 gereden, maar kwa modder er voor mij wel heeeeeeeeeel ver der over.
parcours toch een pak uitdagender dan vorig jaar, ik had 970 hoogtemeters voor 51 km

2 keer de grond geraakt, waarvan 1 keer los in de netels #-o
IPPE
Mountainbiker

Post by IPPE »

Ik ben blijkbaar de enige die niets tegen modder heeft :drunk: .Ik vond het parkoer daardoor gewoon prachtig =D> .De organisatie was perfect met seingevers,goei worsten en kriek van 't vat :drunk: .
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

hier ook de 50 gereden. vond dit een zwaar parcours door het teveel aan modder. ongetwijfeld mooi parcours bij droog weer, maar niet gisteren. ben het baggeren beu, en samen met mij de fiets ... dit is toch echt niet goed voor het materiaal. ik verlang naar stof :wink:
De Rie
Mountainbiker

Post by De Rie »

Het was kiezen tussen deze en Rillaar en ben blij dat ik deze heb gekozen.
En ja, er was modder, maar waar is er momenteel geen modder? Proficiat aan de organisatie, prachtig parkoer en bevoorrading. Mij zien ze hier volgend jaar terug modder of geen modder.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Gisteren de chrono gedaan na 4weken rust na gebarsten rib effe men conditie testen,amaai afgezien van begin tot einde,de modder was er voor over stukken waar je gewoon nie kon rijdenzelfs in afdalingen kon je bijna nie rijden.Bij droog parcour heeel mooie chrono en goeie organisatie.
Post Reply